{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Noget der ligner drægtigheds-syge - Kanin {{forumTopicSubject}}

Hej.. Endnu en gang er en af mine drægtige hunner døde pga noget der ligner drægtigheds-syge.. Hun startede med ikke at ville spise i et par dage, og jeg kontaktede så dyrlægen.. Hun mente at det var forstoppelse, så Chili fik lidt medicin og jeg gav hende så fortsat lidt æblejuice hjemme.. Men herefter fik hun så næseudflåd, tynd mave og begyndte at bløde (muligvis fordi hun prøvede at abortere).. Hun blev hurtigt meget dårlig og måtte desværre afsted til gnaverhimlen..
Det var præcis det samme med min forrige hermelin hun Dixie. Hvad gør jeg galt? smiley
Derudover har jeg en han hermelin som jeg lige har fået hjem for 4 dage siden. Han rør ikke sine grønpiller. Han spiser en smule af gulerødder og hø, men han rør ikke sin foderskål. Ikke en gang et æble vil han spise. Men han er selv i topform. Yderst nysgerrig og opmærksomheds søgende. Har aldrig oplevet det med alle de andre kaniner jeg har fået hjem.
Er fustreret og trist over at det skal ske for mig.. Inden for et halvt år har jeg mistet 3 kaniner. de to hunner og en som ræven tog.
Føler selv at jeg har godt styr på hvordan de skal passes, for de får alt det foder de har brug for, de får motion og har altid rene bure.. Derudover får de en masse opmærksomhed..
Hvad gør jeg galt?
Har i prøvet noget ligne? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget der ligner drægtigheds-syge - Kanin
Kommentér på:
Noget der ligner drægtigheds-syge - Kanin

Annonce