{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Hvordan gør man noget visuelt lækkert? {{forumTopicSubject}}

Hejsa GG smiley

Hvordan gør man noget visuelt lækkert? Hmm. Det er sådan at jeg har prøvet at lokke min mor til flere dyr. Jeg kan godt få flere. Men altså, jeg er jo af den opfattelse, at vi skal have mange flere smiley Ej men jeg har forslået rotter, flere marsvin og så et tredje jeg ikke lige nu kan huske navnet på nu. Men det fylder OK meget. Det ville så svare til tre bure. Altså nu mener jeg ikke vi skal have fyrre vel. Men hun er gået med til at kigge på dyrene og sådan. Hun sagde dog at hvis vi skulle have så mange bure, så kræver hun at det er "lækkert" visuelt. Eller hun vil ikke have, at mit værelse ligner et dyrelab med massere af bure og sådan. Men jeg tænker så, hvordan gør man så noget virker mindre fyldende, end det er? Altså hvis man har tre bure, kan man så gøre noget, som gør at det ligesom virker af lidt "mindre" hvis i forstår? Har prøvet med sådan nogle ideer som fx. at kombinere marsvineburet med et skab. Ligesom skabsbure. Bare hvor der også er andre ting i skabet. Men jeg kan virkelig ikke se hvad man ellers kan gøre? Hvis man nu ignorerer de bure der findes i dyrehandlen, men tænker på hvad man ellers kunne gøre, sådan at det ser lækkert ud.

Undskyld det blev MEGET langt. Men jeg er også MEGET dårlig til at forklare smiley Så det fylder. Håber I forstod det. Bare spørg hvis der er noget der ikke giver mening.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gør man noget visuelt lækkert?
Kommentér på:
Hvordan gør man noget visuelt lækkert?

Annonce