{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.760 visninger | Oprettet:

Tegn på fødsel? (Marsvin) {{forumTopicSubject}}

Har en skinny, der har gået 68 dage på torsdag. Hendes dievorter har ændret farve (mørkere) og er blevet større, det ser ud som om at hun er ved at åbne sig bagtil. Hun kan hverken holde på urin og afføring. Der er masser liv i maven, og hun både spiser og drikker.

Er fødsel tæt på, eller er det bare sådan når de er 64 dage henne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegn på fødsel? (Marsvin)
  • #1   6. jan 2013 Hvis hun har åbnet sig bør hun føde indenfor de næste to døgn.

• #2   6. jan 2013 De kan faktisk være åbne meget længe. Har haft hunner som har været åbne i næsten 1 uge.

det lydet meget normalt.

Men har du set parringen siden du kan sige 64 dage præsist ?

• #3   6. jan 2013 C S: Okay.

Sortfod: Ja, jeg har set parringen. Godt det lyder normalt, vi går bare udfra at hun kan føde fra nu af og til på lørdag.

• #4   6. jan 2013 Da marsvin går sammen og jeg ikke regner med du har siddet og kigget på dyrene hele tiden, så kan det jo ske at hun ikke er parre den gang du har set det med et par dage efter eller lign. Bare så du er klar over antallet af dage kan svinge.

Men det kan også ske det var den parring du så der er gevinst i.

• #5   6. jan 2013 Har læst om vellykket parringer, og den var vellykket. Nogle dage efter afviste hun ham, og det resulterede i at han bed hende i hovedet, så efter det blev de skilt ad..

Hun var i brunst da vi satte dem sammen.

Men er udmærket klar over at der er en chance for det ikke var ved den parring hun blev drægtig, men som sagt gik de ikke sammenmange dage, så det er minimalt hvor meget det kan svinge.

• #6   6. jan 2013 Ok. Normalt lader man dem går 1 mdr. eller lign. For at sikre hunnen har vært i brunst. At han parre hende fra start er ikke unormalt da hanner elsker at humpe alt.

Og at hun bider ud efter ham er også normalt, så længe der ikke er sår lader man dem normal gå sammen.

Men ja når de er skilt ad igen så har du jo været heldig at ramme hendes brunst.

• #7   6. jan 2013 Du har misforstået noget - HAN bed HUL i hendes kind... Hun har på intet tidspunkt bidt efter ham, kun afvist ham.

Det er jo lige meget om de har gået sammen en måned, når nu hun er drægtig smiley

• #8   6. jan 2013 jeg undrer mig over der bliver svaret det er normalt for skinnyer at de bliver både urin og afførings inkontinente når de er højgravide? det lyder sgu ikke helt normalt i mine ører/øjne... alm marsvin kan da sagtens holde på urin og afføring selvom de er højgravide, det er først når de har VEER den kan smutte...

• #9   6. jan 2013 Det undre også os, men troede måske det var fordi, at hun er meget tæt på fødslen smiley

Kommentér på:
Tegn på fødsel? (Marsvin)

Annonce