{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninmor/ fødsel
  • #1   22. jan 2013 Rolig nu. De har hver deres eget bur smiley

• #2   22. jan 2013 De fleste kaniner plukker sig og bygger rede ca fra en uge og frem til den har termin, dog er der undtagelser, der er nemlig nogle kaniner der plukker sig meget tidligt smiley

• #3   22. jan 2013 Indavl kan kaniner godt tåle, dog kan de få tandproblemer omkring 1 års alderen. Men hun bygger rede og prøver at grave sig ned, ca en uge inden fødslen. Desuden kan kun miste appetit og være lidt fraværende, når hun er høj gravid smiley

• #4   22. jan 2013 Nej Jens...

Ungerne bliver ikke "defekte" bare fordi det er bror og søster parring... Kaniner(og gnavere) kan tåle en del indavl før de får skavanker af det. Så en søster-bror parring betyder nødvendigvis ikke "defekte" unger, som du kalder dem.....

Blacky Stage..
    Det er tandfejl ikke?? Det er vidst kun hvis både mor og far bære tandfejl.. Og det kan også ske ved 2 kaniner der ikke er i familie :).

-Nu vil jeg lige kigge til mine såkaldte "defekte" unger smiley

• #5   22. jan 2013 Jeg ved det godt, men der står ikke at disse kaniners tænder er i orden smiley
    Men det går jeg nu udfra. Jeg tror bestemt ikke dine unge fejler noget, du passer godt på dem smiley

• #6   22. jan 2013 Tak for svarede smiley
    Hun spiser stadivæk med stor lyst smiley
    De fejler ikke noget nogen af dem:)

Må se om ungerne fejler noget når de kommer til verden dj

• #9   22. jan 2013 Nogen hunner plukker sig også først en time inden de fødder :).

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #10   22. jan 2013 Du skal ikke være bange for at der kommer "defekte" unger, langt fra. Så skal det da kun være fordi forældrene har en eller anden form for arvelig sygdom.

Mine hunner har altid plukket sig lige op til fødselen. Og ellers har de været meget udmattede, og ikke spist så meget. De har været mere tilbageholdene og holdt godt øje med hvad der sker i omgivelserne.

• #11   22. jan 2013 det er jo bare første gang for mig, også for hende:)
    Men det virker ikke til at være noget der skal ske lige nu smiley

Hun har fået en træ hule. Så må se om hun ville bruge den smiley

• #12   22. jan 2013 De bruger som regel ikke en hule, hvis der er bund i den smiley De graver tit deres unger langt ned i spånerne, men hun vil sikkert bruge den, hvis der er åben bund i den smiley

• #13   22. jan 2013 Den har åben bund smiley
    Regner med og skifte hendes bur i weekende. smiley

• #14   22. jan 2013 ALLE de gange jeg har fået unger, der har kaninmor plukket sig lige inde hun skulle føde;)
    Kaniner kan godt tåle indavl til at vis grad.
    Men høre at nogen gange der er der nogen der har parret bror og søster og så har ungerne måske manglede et ben eller sådan noget.
    Men det er godt nok ik tit at det sker (det kan ske) meen nu ik tit set;)
    Jeg har prøvet at min kaniner (bror og søster) parrede, jeg var ik ret gammel den gang.
    Men der skete intet med ungerne;)

• #15   22. jan 2013 Nogen plukker sig slet ikke, det er meget forskelligt, hvordan de reagere smiley

Kommentér på:
Kaninmor/ fødsel

Annonce