{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår må jeg holde ungerne.
  • #2   13. dec 2012 Hejsa okay, men hvis jeg nu rør morkaninen rigtigmeget må jeg så godt holde ungerne i hænderne ikke særlig lang tid, de er 1 dag gammel

  • #3   13. dec 2012 Jeg plejer at tag dem op hver dag.. smiley dog vis moren ikke syndes om det sætter jeg dem ned igen og viser at jeg har passet godt på den smiley

  • #4   13. dec 2012 Her tjekkes reden når ungerne opdages, det vil sige de tages op og tælles, og ellers tjekkes igennem.
    Ellers kigger jeg til dem hver anden dag, men hver dag er der en finger i reden, både for at mærke varme og så de kan vende sig til min duft og blive fortrolig med menneske hænder


  • #5   13. dec 2012 Okay smiley


  • #8   13. dec 2012 Jeg tager ikke mine unger op før de selv begynder at forlade reden (når de er ca. 2 uger) det er aldrig til at vide hvor meget morkanin stresser over det. Jeg tjekker en gang om dagen at alt ser okay ud men jeg tager ikke ungerne op. Efter min mening skal de have fred når de ikke er større, det er ikke noget problem at gøre ungerne tamme selv om man venter lidt smiley

    Men det er en smagssag så du skal gøre det som dig og din kaninmor har det bedst med:)


Kommentér på:
Hvornår må jeg holde ungerne.

Annonce