{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Min DV piiie snød mig nogle der kan fortælle lidt? {{forumTopicSubject}}

haii^^

Jeg er en pige som er flyttet midt ud i ingen ting sammen med min kæreste hund, kat og min dejlige DV han kanin Joey smiley
Jeg er gammel rotte avler og ville gerne avle igen men kæresten var ikke så vild med idéen om at avle rotter så nu vil jeg gerne avle kaniner og prøver så vidt muligt at sætte mig ind i det og man må jo starte et sted smiley så senere kom min Hun DV til (Mimsen) og faldt godt til:o) så skulle joey og Mimsen præsenteres for hinanden et godt stykke tid efter og der kom så en parring smiley det gik meget godt og hun byggede rede og fik self lidt ekstra og spidse osv. og det sidste stykke tid har jeg gået og kigget til hende nærmest hele tiden men har ikke fundet unger selvom hun har plukket sig osv. men her til aften fandt jeg så 3 små søde unger som hun havde gemt så hun har snydt mig smiley så nu ahr jeg brug for lidt hjælp af folk med erfaring for hjælp til vudering af hvor gamle de er...
de har fået fin pels og de er godt tykke men de har endnu ikke fået øjne men de hopper godt til da jeg fandt dem, self da de belv forskræket over det første møde med mig;o) så de er godt livlige og ser sunde og raske ud, men de ligner lidt.. hva kan man kalde det lidt bulldog agtige ud i ansigterne endnu... hvor gamle tror i de ca. er?? på forhånd tak for svar :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min DV piiie snød mig nogle der kan fortælle lidt?
Kommentér på:
Min DV piiie snød mig nogle der kan fortælle lidt?

Annonce