{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

kanin: hvorfor vil han ikke {{forumTopicSubject}}

jeg har en han og hun kanin og vil gerne have unger på min hun kanin
men han kaninen gider ikke han er som jeg op fatter det bange for min hun kanin og tør ik rigtig hop på hende selv om hun ligger klar
det har han aldrig gjort før
og nå han så er på hende, hopper han af lige så snart hun grønter

er det fordi hun er gravid


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin: hvorfor vil han ikke
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #1   2. okt 2011 Er du sikker på det er en han og hun?

  • #2   2. okt 2011 spørgsmål 1: ja det er en han og hun jeg tænkte nemlig også på om det nu var en ham og hun og ja det er det har kikket og de er ikke ens der nede så det må være en han og hun

    spørgsmål 2: nej de går ikke i sammen de har gået ude sammen i et lille stykke tid men nu er de inde og i et bur bur for sig selv
    de gange jeg har prøvet og pare dem har jeg lukket dem ud i stuen
    men der sker ikke rigtig noget er det fordi hun ikke er i brunst ( staves) nok


  • #3   2. okt 2011 jeg lukker dem ud i stuen sammen

    jeg har dog prøvet af lukke hunnen ind til hannen lige som jeg troede der skulle ske noget gryntede hun og han fjernede sig ):


  • #4   2. okt 2011 jo det har de min far er i gang med at bygge bure
    så der bliver nok plas til flere (:


  • #5   3. okt 2011 hehe ja det super

    jeg vil gerne have min kaniner ud her men det er nu forsent af sætte dem ud nu så jeg venter til næster år men er det først til sommer jeg må sætte dem ud igen


  • #6   4. okt 2011 okay tak

    (:


  • #7   9. okt 2011 At hun lægger sig ned, er da et tegn på, hun er i brunst. Kan det være, at han er doven? Jeg har selv en han, der bare ikke gider parre, udover midt på foråret, hvor sæsonen er rigtig i gang.
    Der er ikke så meget andet at gøre, end at væbne sig med tålmodighed og prøve en gang i mellem.

    Ellers må du vente til foråret eller prøve med en anden han.


  • #8   10. okt 2011 Øh, hvor gammel er han? - kan se at han først er blevet oprettet herinde for et par mdr. siden og han ser meget lille ud på de billeder. Hvis han ikke er ret gammel er det jo naturligt nok han ikke er interesseret - i øvrigt vil jeg anbefale dig at vente til næste år, når du kender hans temperament (Hvis han er fra i år?) men ud fra dine billeder ser han ikke ret gammel ud.

  • #9   10. okt 2011 Og jeg ved ikke om det er rigtigt, men det ser ud som om at han fra meget lille har gået sammen med din hunkanin, - hun har sikkert ikke altid været ligeså sød i mod ham, og så kan det godt tænkes at han er blevet bange for hende.

    Ligesom Julie har jeg også haft en han som intet gad når det var koldt, jeg måtte også vente til foråret.


Kommentér på:
kanin: hvorfor vil han ikke

Annonce