{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.867 visninger | Oprettet:

Jeg tror mit marsvin er gravid. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg er en pige på 14 år der den 24 maj købte 2 hun marsvin. Den ene er blevet støre og støre men det var først her i går efter at jeg havde været på ferie (og fået nogle andre til at passe dem) at det gik op for mig at hun var gravid. Jeg kan mærke noget der bevæger sig i hendes mave så jeg er ret sikker. Jeg aner ikke hvor langt inde hun er, hvornår hun skal føde, hvad jeg skal sørge for at gøre, om jeg fik hende gravid eller om den anden i virkeligheden er en dreng. Jeg håber at nogle af jer kan hjælpe mig med at få nogle svar eller at i kender nogen der kan. Hilsen Gry.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror mit marsvin er gravid.
  • #1   11. jul 2019 Det her er et billede af den anden. Er det er dreng eller en pige?


    profilbillede
  • #2   12. jul 2019 Den anden er også en hun, så hun har været drægtig da du fik hende.

    Du skal ikke gøre så meget anderledes, hun skal bare have ro, og du må helst ikke løfte hende.

    Det er selvfølgelig vigtigt, at de får et ordentligt foder, det skal være pillefoder til marsvin, der må ikke være korn i, og så er det vigtigt, at hun får tilført c-vitamin igennem foderet. Ikke de der dråber man kan købe, de er spild af penge. Varieret grønt er rigtig godt for dem.


  • #3   12. jul 2019 evt. hanunger skal fjernes når de vejer 300g (ca deromkring bliver de kønsmodne), ellers kan du risikere evt. hununger bliver gravide, hunnerne bliver kønsmodne fra 14 dage gamle nemlig

Kommentér på:
Jeg tror mit marsvin er gravid.

Annonce