{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Gravid kanin med unger. HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg gider altså ikke alle mulige kommentarer om at jeg er ansvarsløs, at jeg ikke burde have kanin og jeg ved ikke hvad, jeg ønsker det bedste for mine kaniner ligesom jer.
Idag bed SuperFly min lillesøster, og jeg vidste med det samme at jeg havde været uheldig, og at Basse havde parret hende igen lige efter hun havde født. Jeg var på grønland, og min mor stod for kaninerne i de to uger jeg var afsted. Min mor har gået på efterskole med en der hedder Lisa, og hun har jo SÅÅÅ meget styr på kaniner og havde sagt min han og hun skulle gå sammen i fjorten dage, før hun ville blive gravid.
Jeg vidste jo godt det ikke var sandt, men så dum som jeg var satte jeg dem sammen og tog til grønland fordi jeg ikke ville til at skændes med hende. Min mor skulle så passe mine små ninser, og hun havde fået strenge ordrer på at hun skulle tage hannen fra hunnen den og den dag. Præcis den dag fødte SuperFly, IMENS Basse var i buret. Jeg håbede bare på at Basse ikke havde hoppet på hende bagefter, men det havde han så. De nuværende unger der snart er tre uger skete der ikke noget med, men hvad så når hun føder det her kuld?
Hvad sker der så?
Og hvad kan jeg gøre... Jeg er knust! Virkelig... Jeg påtager mig alt ansvaret, og det lægger tungt på mine skuldre sammen med ALT det andet der sker lige nu.
Jeg fandt ud af det ved at jeg mærkede på hendes mave (jeg ved godt man ikke må, men hun havde jo bedt min lillesøster og blev nødt til at mærke) og jeg synes virkelig jeg kunne mærke noget derinde, der ikke skulle være der. Unger.
PLEASE!!!
Hjælp mig, jeg beder jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid kanin med unger. HJÆLP!
Kommentér på:
Gravid kanin med unger. HJÆLP!

Annonce