{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

evt unger igen ?? kaniner {{forumTopicSubject}}

Der er noget jeg ikke kan forstå, min hun kanin er ved at lave rede igen ?, hun har fået et kuld unger for 14 uger ( d. 19-12-10) siden og hun har gået sammen med dem indtil her i sidste uge, men de kan da nå at blive far til kuldet, hun går jo ca 30 dage = 1 md. og ungerne er lidt over 3 md, det vil sige at de ca var 2 md. bedækkede hende, men efter hvad jeg ved så er kaniner ca 4-8 md før de er kønsmoden ?, der går en han ved siden af, de kan snakke sammen, men tror bestemt ikke at de kan lave børn igemmen ? måske kommer der ikke nogen, men nu har jeg haft hende i flere år og hun har aldrig brygget rede, før hun fødte dem, tit var hun aldrig færdig, så jeg er lidt rundt på gulvet :o), er der nogen der har oplevet noget der ligner ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  evt unger igen ?? kaniner
  • #3   24. mar 2011 jeg synes det lyder tidligt hvis der skulle være en som var kønsmoden, i en alder af 2 md, men hvis andre har oplevet, kan det jo være ?
    der er ikke kommet nogen inu, men hun blevet meget tyk, havde gået og overvejet at hun skulle på slanke kur, når hun var blevet så tyk, tror lige at skal have snakket med mine børn om de skulle have lukke hende sammen med hannen .


  • #4   24. mar 2011 Randi - Det er skam sket før, at hanunger er blevet meget tidligt kønsmodne. Kender en avler der havde sit kuld til at gå sammen til de var ca. 10 uger, dette resulterede i at en af hunnerne fik et kuld med hendes bror smiley

  • #5   24. mar 2011 - Det skal dog lige siges, at det sker ret sjældent :o)

Kommentér på:
evt unger igen ?? kaniner

Annonce