{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Freja A
Freja A
Tilmeldt:
13. apr 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kan de gå sammen? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen
Da jeg synes det er på tide min kanin får en ven, ville jeg spørger om en Kastreret han kanin og en ikke neutraliseret hun kanin kan gå sammen.
Sker der noget ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan de gå sammen?
  • #1   13. apr 2018 Som regl nej.. Men det kommer meget an på pladsen.. Kaniner er ikke flokdyr

  • Freja A
    Freja A Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   13. apr 2018 http://frikanin.dk/kaniner-sammen
    Det er godt for kaniner at gå sammen, spørgsmålet var mere på om hormonerne gjorde noget.


  • #3   13. apr 2018 Hunnen skal også neutraliseres ellers kan du have en meget frustreret hunkanin når hun er i brunst.

    Og ja, de skal selvfølgelig have masser af plads og bondes korrekt.


  • #4   13. apr 2018 De skal begge neutraliseres (: http://m.frikanin.dk/kaniner-sammen

  • Sabine M
    Sabine M Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #5   17. apr 2018 Hej smiley

    Nu har jeg erfaring med to han kaniner, det skal siges at jeg i sin tid spurgte om råd angående det at have to han kaniner sammen og blev stærkt frarådet at have dem gående sammen.
    Jeg har ingen problemer overhovedt med mine to, de er brødre, begge kastreret og går sammen, de har en hel lejligled plus terasse at løbe rundt på og de er begge over 2 år. de bor endda i samme bur selvom de har hver deres, og har haft dem separeret i et døgn grundet operacion på den ene, hvor den anden blev helt deprimeret og ville ikke spise smiley
    Så jeg mener at det er mere om hvordan du bonder dem og så selvføgelig have dem begge neutraliseret.

    Mvh


Kommentér på:
Kan de gå sammen?

Annonce