{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ude eller inde?
  • #1   26. maj 2014 Er det guld eller dværg?
    Hvis det er en guldhamsterster KAN godt tåle det, hvis vejret er stuetempreatur.
    Sørg dog for at lukke det ordenligt. Jeg ville ikke selv gøre det!


    En dværghamster ( sibiriske-hybrid-+ vinterhvid+ campus'staves') har et meget lille synsfelt, og den kan kun kigge en halv til halvanden meter frem. Den bliver rigtig stresset af at være i kuglen fordi, den skal bruge sin lugte ofte, og den ikke ser så godt igennem den.


  • #2   26. maj 2014 Okay så hvad nu hvis jeg hjælper hende lidt det blæser lidt udenfor så skal jeg g're det eller lade være er du måske bedre at hun er et sted hvor hun er i læ
    og hun i sibirisk smiley


  • #3   26. maj 2014 Bjørn: jeg har altså haft en hybrid dværghamster, der ELSKEDE løbebolden, så snart han så den gik han helt amok og vil ind, og vi lokkede ham ikke til at gå ind i den.
    Det staves cambells smiley

    Emilie: ville nok ikke tage den ud i løbebold, vores løbebold havde det med at den lille åbning gik op, og vores hamstere løb ud. Det er altså et stort arial man skal lede og fange den på, i forhold til værelse/stue.


  • #5   26. maj 2014 Mine elsker at løbe i min løbebold, men jeg foreslår kun indenfor, da det er en hybrid. smiley

  • #6   26. maj 2014 Så er det bedst at være inden for eller kan jeg godt hvis jeg tap'er lukningen fast???

  • #7   26. maj 2014 Så er det bedst at være inden for eller kan jeg godt hvis jeg tap'er lukningen fast???

  • #8   27. maj 2014 Jeg ville lade helt vær. Der er mange a dværge der bliver stressede af det. Få med undtagelser.
    Susse: nårhh jo. smiley


  • #9   27. maj 2014 Nej faktisk staves det Campbell smiley
    Og dværghamster kan godt løbe i en boldt sådan små 10 min jeg plejer at sige 5min til hver af mine hamster, og det hygger de sig med, men jeg gør det inde på værelset, eller i stuen, jeg gør det kun indenfor, også fordi at der er mindre farer indenfor smiley De elsker det! (dværghamster)


  • #10   27. maj 2014 Jeg vil ikke udsætte min hamster for en bold i den varme.. Så hellere finde en stor top til et tremmebur, hvor den kan løbe i mens der holdes øje så den ikke graver sig ud

  • #11   27. maj 2014 Eller en løbe gård, det kan man købe i de fleste dyre butikker smiley Den er super god, jeg har begge dele( løbe bolde, og en gård), bruger dog mest løbe gården, så kan man sidde ting der ned, som de kan lege med. smiley

Kommentér på:
Ude eller inde?

Annonce