{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Ude eller Inde? {{forumTopicSubject}}

Er det bedst at have kaninerne ude eller inde?

Jeg er heldig at have 2 dejlige han kaniner (som ikke er kastreret.. Jeg skal senere bruge Jack til avl x].. wii ^^ )
De er inde kaniner og havde egenlig aldrig tænkt tanken at de kunne være ude kaniner.. o.o..
Jeg vil bare lige hører hvad der egenlig er bedst.. Jeg er for 2 uger siden flyttet til en plejefamilie.. der bor på en stor gård med et stort græs areal..
havde tænkt mig at bygge et udebur til dem, så de kunne gå ude om sommeren (adskilt selvfølgelig..) Jeg er lidt af en bygge mester.. hvis jeg selv skulle sige det.. x]
Men har også lige bestilt spilter nye XXL bure til dem begge .. O_O yea... såeh.. hjælp....

Hvis de evt. skulle stå ude i stalden, ville det kræve at jeg lettede måsen og gik ud af værelset, ud på gangen, ned af 20 trin til hall'en ud af døren.. ca. 40 skridt ud til stalden og endnu ca. 20 skridt til dér de kunne stå..
Og.. det er.. sådan set umuligt.. fordi jeg er teenager, jeg gider ikke, er pisse doven x] I know..

Vil stadig gerne hører hvad i synes er bedst :] kan måske ofre mig og få lidt motion med det renderi til og fra stalden x]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ude eller Inde?
  • #1   30. sep 2012 Min personlige holdning er at kaniner har godt af den friske luft, istedet for at sidde at lumre på et værelse.

  • #2   30. sep 2012 Udenfor klart .. smiley

  • #3   30. sep 2012 Man kan godt have kaniner indenfor, men det ville være mest naturligt at have dem ude, hvor de også kunne have væsentligt mere plads, hvis du ikke har et giga enormt værelse smiley

  • #4   30. sep 2012 hvis de er inde kaniner nu, synes jeg du skal vente til foråret med at sætte dem ud, men tror også de har bedst af at være ude, men når du først har sat dem ud, behøver de ikke at komme ind for vinteren, de skifter jo pels om vinteren, og så kan du bare give dem ekstra hø/halm..

  • #5   1. okt 2012 jeg er mest stemt for inde kaniner men jeg har kun haft kanin i 7 uger så måske ændre jeg mening.
    Min kanin er ude i vores 81 km 3 værelses lejlighed fra 13.30 når min datter kommer hjem og til 21.30. så plads aspektet kan man komme udenom også når man har inde kaniner
    Det må være skønt at have kaniner ude hele sommeren, det ville jeg også gerne have min har dog en altan han kan boltre sig på men en have ville være optimalt, men min bekymring er om vinteren for jeg mener at have læst at man kun om vinteren må have en ude kanin inde i huset i max. 30 minutter ellers får den det alt for varmt pga. pelsen.
    Jeg tænker at hvis man kun har 30 minutter til kvalitetstid det er da ikke så meget og hvis det er meget koldt udenfor hvor meget tid sætter i så ca. af til at være sammen med kaninen


  • #7   1. okt 2012 Jeg ville bygge nogle stor dejligt løbegårde til dem, og et par kasser så kan de være ude om sommeren og nyde det gode vejr og græs, og så tag dem ind om vinteren hvor det ikke er så sjovt at gå udenfor

  • #8   1. okt 2012 Det ville jeg også gøre hvis jeg havde en have, så vi håber vi snart får sådan en i vores bebyggelse smiley

  • #9   2. okt 2012 De er begge to inde kaniner og er vant til at gå indenfor.. :] Men de har hele mit værelse og gangen med til at løbe i.
    Men lige nu er de hjemme ved mommy fordi jeg først skal have de bure der.. x] mange tak anyways smiley vil nok smide dem ud til foråret smiley


Kommentér på:
Ude eller Inde?

Annonce