{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Jeg er bare så ked af det!.. {{forumTopicSubject}}

Som nogle ved herinde har jeg flyttet skole, og det er jeg overlykkelig for jeg har gjort!
På min gamle skole havde vi en klub som man kunne komme i hver tirsdag og torsdag.
Da min bedste veninde går på min gamle skole, vil jeg gerne stadig se hende, så jeg går stadig i klub.
Nå, nu til sagen..
Jeg har kendt en lære ved navn Kirsten i 7 år, hun har altid været så flink, åben og er bare en af de sødeste/bedste lærer jeg kender!
Jeg har så 2 af mine veninder med fra den nye skole med i klubben, for de vil gerne se hvordan det er.
Vi går så ind i min klasse, og jeg ligger godt mærke til at der ligge nogle billeder af hende inde i klasseværelset, og nogle breve.. Men det tænker jeg ikke over, og vi hygger os resten af dagen udenfor.
Da vi så ligger og slapper af inde på sofaen i klubben, siger en af dem jeg har gået i klasse med; "Ved du godt Kirsten skal dø?" Jeg griner, for jeg tror ikke på det. Men hendes blik er meget alvorligt.
"Seriøst!?" Jeg vidste ikke om jeg skulle tro det eller ej.¨
Hun nikker så, og siger "Her den anden dag har hun fået afvide af lægerne af hun vil dø.. De kan ikke gøre noget, de ved heller ikke hvornår det sker, men hun lever ikke særlig længe i nu.." Hun kigger ned i gulvet og siger derefter; "Jeg ved godt du ikke gå i vores klasse mere, men vi laver en lille kurv til hende, med en masse gaver, breve og meget mere, vil du være med?" Jeg siger selvfølgelig ja, og er helt rundt på gulvet..
Kirsten har fået kræft, og det er desværre ikke første gang.. Hun skal ikke længere møde op på skolen, nu skal hun bare fokusere på at være sammen med dem hun elsker..
Jeg er helt rundt på gulvet.. Kirsten var min første klasselære, og hun har altid været noget specielt for mig..

Jeg er rundt på gulvet, og ved ikke om jeg skal skrige eller græde..
Jeg håber på der sker et mirakel for søde Kirsten!! smiley :(

-Måtte bare ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er bare så ked af det!..
Kommentér på:
Jeg er bare så ked af det!..

Annonce