{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg bare sart
  • #1   10. aug 2010 tænk jeg synes faktisk det er frækt - ikke at hun vil sælge det, men at hun vil sælge det til overpris smiley et nyt koster kun 800 kr og det er trods alt 2 år gammelt

  • #2   10. aug 2010 jeg har skrevet en fin kommentar på annoncen så må vi selv om det får konsekvenser for mig smiley

  • #3   10. aug 2010 det lyder utroligt frækt.. hvis jeg var dig ville jeg henvende mig til evt interesseret på privat besked og fortælle dem sandheden

  • #4   10. aug 2010 Nu er begge annoncer slettet eller også er jeg sat på ignorer :o/

  • #5   10. aug 2010 Måske det hjælper at øffe lidt. Det er sku okay hun vil sælge buret, men synes måske lige prisen er i overkanten altså :o) især når man ser på, hvad du kan købe et nyt til smiley

  • #6   10. aug 2010 † Solbakke - DKAF † : jamen jeg har et lille limegrønt bur jeg har givet 100 kr for, det tror jeg godt jeg kan få 800 kr for, netop fordi det er limegrønt LOL

  • #7   10. aug 2010 jeg var ude for engang at sælge en langhårshan til en eller anden finke i gylland.
    Jeg var temmelig ny i faget dengang. Så allerførst da han ankom, der skabte hun sig over at han havde en ørefold.. selvfølgelig på det øre jeg ikke havde billeder af derhjemme (hun havde så lige heller ikke spurgt til hans ører før køb). Nåmen flink som jeg er, så slår jeg lidt af prisen.
    Et godt stykke tid senere, så ser jeg at han er sat til salg.. for mere end den oprindelige pris som jeg havde sat ham til. Og nu var det så heller ikke fordi hun havde holdt ham i pels eller noget. Han var da godt spist/klippet.. og havde så hverken selv præsteret noget udstillingsmæssigt, eller lavet unger som havde noget at præstere noget.

    Så jeg fandt det pænt underligt at han sådan ud af det blå skulle være blevet mere værd lige pludselig.


  • #8   10. aug 2010 Meld det til en HA'er...
    Det er jo at forsøge at tage røven på folk... Det er muligt at en HA'er kan fjerne annoncen under påskud af at vedkommende prøver at snyde folk...


  • #9   10. aug 2010 Pia: Hun har selv slettet annoncerne igen

  • #10   10. aug 2010 Kan se hun har oprettet en ny annonce :o) Denne gang er prisen lidt mere fair og den inkl. dyr - så må vi se, om hun opretter buret for sig også smiley

  • #11   10. aug 2010 folk gør det ofte. jeg så et furet tower til næsten dobbelt pris af ny prisen, skrev i annoncen og fik en på fryseren

  • #12   11. aug 2010 Jeg er så ikke røget på frys, så måske vedkommende godt ved, at det ikke er helt okay, Det vil jeg da håbe.

    Jeg håber bare hun finder et godt hjem til sine mutter :o)


  • #13   11. aug 2010 Synes også det er frækt! Synes generelt at folk vil have aaalt for meget for deres brugte ting. Mange vil have lige så meget som nypris, og det holder jo ikke. Så vil køber nok foretrække at købe det fra nyt. Når jeg leder efter brugte ting, er det jo fordi det skal være billigere end at købe nyt...

Kommentér på:
Er jeg bare sart

Annonce