{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er du??
  • #1   6. jun 2010 Jeg vi da godt starte : D

    Jeg hedder Lærke og er 15 år, jeg elsker dyr og jeg er vokset op med gnavere da
    min mor også opdrættede marsvin før jeg blev født.
    Jeg opdrætter marsvin(Teddy, CH Teddy og Kæledyr) med min mor og lillesøster og det har vi gjort siden 2006.
    Jeg fik mine 2 Chin tøser d. 13. Juni 2009 og dem er jeg meget glade for : )
    Har også 2 kaniner og en hund, som jeg går til agility med.
    Vi bor i Aalborg men i næste måned flytter vi til en gård tæt på Tårs,
    hvor der er masser af plads til dyrene. Glæder mig rigtig meget, det er første gang jeg skal flytte : D
    Jeg skal begynde i 10. klasse efter sommerferien.

    Det var lidt om mig.


  • #2   6. jun 2010 Jeg er Veo, er 20 år og bor i københavn.
    Jeg har haft chinchillaer siden jeg var 10 år, lige nu har jeg dog hun min gamle dame tilbage, hun er helt fantastisk.
    Ellers har jeg også fire heste, tre geder, en kanin og en hund.

    Og så læser jeg på universitetet, er veganer og går meget op i dyreret smiley
    Resten af mine dyr kan ses her: www.staldnordlund.dk smiley


  • #3   6. jun 2010 Hyggeligt Lærke =) - Rart der var en der ville starte smiley

    Lidt om mig:

    Mit navn er Christine Leonora jeg er 19år snart 20 ( føsda d. 17 Jui ), jeg kommer fra Vrå i Nordjylland, hvor jeg bor med min kæreste gennem 4år.

    Jeg går på UCN i Hjørring hvor jeg studerer til Pædagog.

    Jeg har haft med Chins at gøre hele mit liv, da min Farfar var avler. Har selv haft chins i 9år.
    Har fornyligt haft mit første prøvekuld. Og kæresten og jeg er ved at købe hus. Og når vi flytter derud, starter jeg lige så stille op med et lille opdræt smiley

    Udover Chins har jeg mit Marsvin Zorro og min hund Avalee på 1år som er en lille Papillon smiley

    Jeg hører utrolig meget Irsk folkemusik og Country og elsker step dans i form af Michael Flatleys shows, som jeg også er inde og se live.


  • #4   6. jun 2010 Nadia: Ihh mange tak, jamen synes det er dejligt at snakke med andre om de dejlige dyr, + man kan jo få inspiration og viden man ikke havde før =)

    Ihh tillykke med den mulige forlovelse - sker det må vi lige have en up date om hvordan osv. Eeeeelsker sådan noget Hihi.


  • #5   6. jun 2010 + Jeg SKAL bare have en chin han af dig når vi engang flytter ud i vores mulige nye hus smiley - Er SÅ træt af at jeg ikke har pladsen til Nico nu.
    Piiiiiiv :,( - Meeen holder øje med din side smiley


Kommentér på:
Hvem er du??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce