{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Hvem er bedst til kanin analyse svar ? {{forumTopicSubject}}

Har en kanin med tarmproblemer, og vil gerne væk fra min dyrlæge ,og ind et sted, hvor der findes analyse muligheder i stor stil, så omkostningerne forhåbentlig bliver mindre, end når almindelige dyrelæge klinikker skal sende afføringsprøver til undersøgelse.
Jeg har Landbohøjskolen eller Københavns dyrehospital i tankerne umiddelbart, men hvem er bedst eller er der et helt 3. eller 4. sted
Kender du et godt sted i København/vestegnen/ sydover...altså Greve/Karlslunde eller derud af....... Som er super godt
Håber på et hurtigt og super godt svar😊


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er bedst til kanin analyse svar ?
  • #2   22. feb 2016 KBH dyrehospitalt er dyrt... Og de sender også udenbys til en del analyser anyway, da det foregår et par bestemte steder i landet.

    SUND (som landbohøjskolen hedder nu) er jeg noget ambivalent overfor. Man skal være heldig at man får en af de gode, når der skal analyseres prøver, ellers kan man nemt få sådan et blabla svar.

    Jeg bruger normalt Nybrovej Dyreklinik. Godt nok til chinchillaer.
    John er virkelig god til det med narkose osv. Han er også jævnligt på kurser i udlandet. Så hvis der skal noget operation til, er han rigtig dygtig.
    Anne Thomsen der har klinikken, er god til det meste
    Anne Mogensen har jeg meget blandet erfaring med, og bruger hende helst ikke.
    Der har jeg et par gange fået sendt dyr afsted til obduktion, og det er aldrig blevet over 1500 inkl div. prøver. Men jeg har ikke prøvet med afføringsprøver alene


  • #3   23. feb 2016 Danny fra Rødovre er fantastisk til kaniner smiley

    Kbh dyrehospital ville jeg holder mig langt fra, de aner ikke, hvad de laver med kaniner i hånden smiley


  • #4   23. feb 2016 Danny har ferie i denne uge og jeg har lige samlet afføring i 5 dage øv

Kommentér på:
Hvem er bedst til kanin analyse svar ?

Annonce