{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Marsvin drikker først nu {{forumTopicSubject}}

Måske et lidt underligt spørgsmål - men vi et marsvin som først rigtigt er begyndt at drikke nu. Vi fik han den 28 november 2016 (han er født i marts 2016). Han får grønt hver dag (også agurk) så derfor har jeg ikke været bekymret over at han ikke rigtig drukket før. Men nu drikker han lige pludselig. Han har drukket Ca. 50ml på 2 dage. (Det er ikke vildt meget, men mere end tidligere). Mit spørgsmål er så, kan der gå de Ca 2 måneder inden han fandt ud af at der var en vandflaske? Han er væremæssigt som han plejer, han snakker, kalder, putter, popper og virker glad.

Mvh Mai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin drikker først nu
  • #1   4. feb 2017 i har sansynligvis givet ham så meget grønt at han har fået dækket væskebehovet der, for opdrættere og dyrehandlere har altid vandflasker hængende, så han burde vide hvad sådan en bruges til... hold igen med agurkerne, de har et helt skævt Ca/P forhold, du risikerer han får grus i maskineriet hvis du giver det hver dag... kål og grønt bladgrønt som fx iceberg, kål eller broccoli er det bedste, plus hø (og græs om sommeren).

  • #2   5. feb 2017 Men vi har ikke ændret på mængde af grønt eller agurk - der er derfor det undre mig at han først er begyndt at drikke nu.
    Kan det være han også bare leger med den? Det ligner nemlig at han næsten prøver at sluge drikketuden. smiley


Kommentér på:
Marsvin drikker først nu

Annonce