{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Dværgvædder eller løvehoved? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Min kæreste og jeg vil gerne have en kanin, jeg har før både haft løvehoved og dværgvædder, men hvilken af disse to ville I foreslå?
Jeg vil gerne hoppe lidt for sjov med kaninen smiley

Den kommer til at have et stort udendørs bur på omkring 8 kvm., som selvfølgelig er sikret mod skadedyr udefra smiley

Og anbefaler I en han eller en hun?

Mvh. Sandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dværgvædder eller løvehoved?
  • #1   27. jul 2010 Hvis det ikke er noget seriøst hop ville jeg klart anbefale en løvehoved (; Selvfølgelig kan du finde en løve der har talent til hop :D<3
    Anbefaler en han (: Nogle hunner kan godt blive lidt sure når de er i brunst men hanner kommer ikke i brunst.
    Hanner kan dog strinte hvis de kan lugte hunner (: Eliot har aldrig strintet medmindre han var lige ved siden af Popcorn som var i brunst smiley


  • #2   27. jul 2010 Dog havde jeg jo Popcorn som følgte efter mig (som var en HUN) og var næsten altid mere kulrøt når hun var i brunst (:


  • #3   27. jul 2010 Charlotte A
    Sikke nogle smukke unger, med fine farver smiley
    Men jeg har allerede et sted jeg skal købe en, de er ellers skønne!

    * Trolden&Prinsessen - Stald Joker *
    Jeg hælder også selv mest til løvehoved, synes deres manker er så smukke smiley
    Og det er kun lidt for sjov hop hvis det er *s*


  • #4   27. jul 2010 Helt klart løver så smiley ! Eliot har løve i sig og hopper middelsvær uden problemer smiley Så du kan sagtens finde dig en god hopnin smiley

  • #5   27. jul 2010 Jeg vil også anbefale en han smiley Der har jeg altid haft de bedste kæledyr synes jeg smiley Dog har jeg også haft skønne hunner, men køber man en unge, er det aldrig til at vide, hvordan hun reagerer i sine brunstperioder. Synes altså en han er det "sikreste" valg smiley

    Og ja, jeg hælder jo personligt til vædderne smiley Synes de er de skønneste og nemmeste at have med at gøre smiley Især er jeg blevet helt vild med teddydværgvædderne, som jo udseendemæssigt er lidt en kombination af løven og dværgvædderen smiley Og min Fluffy har det skønneste temperament smiley

    Hop har jeg ingen erfaring med


  • #6   27. jul 2010 Og hvis ikke man er til så meget pels som hos en teddydværgvædder, så er der jo også løvevædderne smiley

  • #7   27. jul 2010 Løvevædder kan saktens hoppe smiley Har selv lige fået en Løvevæder han hjem smiley han er utrolig Kælen og er meget Nysgerrig og med på alt smiley

    Men Dværgvædder er også rigtig søde smiley
    så det er endelig op til dig selv, men sys du skal vælge den du syntes bedst om, for begge kan saktens hoppe (vis alså de har lysten :D)


Kommentér på:
Dværgvædder eller løvehoved?

Annonce