{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Spørgsmål omkring MM (løvehoved) *Kanin* {{forumTopicSubject}}

Da jeg lige nu står og gerne vil anskaffe mig en løvehoved kanin, og fortrækker en med en stor flot manke, vil jeg derfor gerne have en med MM (dobbelt mankegen). Mit spørgsmål er mest henvendt til de af jer som har en del erfaring på området. Jeg kunne godt tænke mig at vide nogle små fif til hvordan man ser forskel på om kaninen har MM eller Mm?

Som sagt har jeg altid kun haft dværgvædder og dværgvædder satin, så det med løvehoveder er rimelig nyt for mig. Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer med mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål omkring MM (løvehoved) *Kanin*
  • #3   17. jun 2012 Det skal jeg lige forstå rigtigt. Så den vil ikke have pels overhovedet i siderne?

  • #4   17. jun 2012 En MM og Mm kan du kun se forskel på når de er små
    Det er nemt at se når de begynder at få pels, eller 2-3 dage efter fødslen
    Hvis den er MM vil den være bar på siderne


  • #6   17. jun 2012 Takker for jeres svar. Bottom line er jo nok at jeg bare bliver nød til at finde en avler jeg kan stole på og som har forstand på det, så jeg kan være sikker på at jeg får hvad jeg bliver lovet så at sige. Jeg er glad for at i tager jer tiden til at hjælpe mig lidt på vej smiley

  • #7   17. jun 2012 Har kigget på Lyon's fotoalbum, men må da indrømme at jeg ikke kan se forskellen. Måske er det også lidt fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal kigge efter smiley

  • #8   17. jun 2012 Hej med dig.

    Jeg har to MM unger tilsalg p.t. som ikke er reserveret endnu - begge hanner. Tag et kig på Lyon's Chile Fairness og Lyon's Columbian Flower smiley Jeg har også billeder af dem, hvor deres MM gen tydeligt kan ses, hvis du ikke har tillid til at det jeg siger er sandt smiley


    Og mange tak til jer andre for at henvise til mig smiley


  • #10   18. jun 2012 LYON: De er rigtig smukke begge 2, men ville nu fortrække en pige. Jeg har dog tiltro til at du kan se om de er MM eller ej, men kan se at du bor på Sjælland, og da jeg ikke har nogen bil heller, vil det forudsætte at jeg i det hele taget kan finde nogle andre som måske vil transportere. Men hvis du får et kuld med en lille MM pige i, så må du meget gerne skrive til mig.

    Lena: Okay. Jeg havde egentlig hørt at Mm har en tendens til at miste deres manke med årene mens at en MM beholder manken. Det var faktisk en af grundene til at jeg gerne ville have en med MM smiley


  • #11   18. jun 2012 LGF-kaniner: Det er også det jeg har hørt andre steder fra, og er faktisk grunden til at jeg kun vil have en med MM manke. Håber bare at det er til at finde, for som det ser ud lige nu synes jeg ikke der er så mange der har løvehoveder med MM til salg. Men jeg finder jo nok det jeg søger når bare jeg leder længe nok smiley

    Tanja: Tja, men den risiko er der jo nok alligevel lige meget om man vælger en Mm eller en MM, så det er jo bare sådan det er, og når bare det er en sød og dejlig kanin så går det smiley


Kommentér på:
Spørgsmål omkring MM (løvehoved) *Kanin*

Annonce