{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Løvehoved eller dværgvædder {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley Her i sommerferien skal jeg have en ny kanin, og det skal enten være en dværgvædder eller løvehoved smiley Sviner en dværgvædder mere end en løvehoved? En dværgvædder er jo større end løvehoved smiley Det skal være en indekanin, og den sidste dværgvædder jeg havde svinede vildt meget indendøres. Han var ikke kasteret, og der kom tis op ad den hvide væg, og der fløj lort, hø og halm ud af buret.. Det vil jeg helst gerne undgå denne her gang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løvehoved eller dværgvædder
  • #1   17. maj 2016 Jeg er jo helt klart til Dværgvædderen, både da de har fantastisk sind og så sidder alt ikke fast i deres pels. smiley

  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #2   17. maj 2016 Det kan vi desværre ikke svare på, da det er forskelligt fra kanin til kanin.
    Jeg har f.eks haft en løvehoved, som svinede rigtig med og har lige nu en løvehoved, som slet ikke sviner, og det samme med de dværgvæddere jeg har/har haft. smiley


  • #3   17. maj 2016 Hvis du finder en seriøs opdrætter, er du bedst hjulpet. Så er det egentlig lige meget, hvilken race, du vælger. For mig er der absolut ingen over og ingen på siden af hollænder - jeg har også dværgvædder i min stald, men de kan ikke hamle op med hollænderens temperament.

  • #4   17. maj 2016 Okay, mange tak for jeres svar smiley

  • #5   17. maj 2016 Nogle hankaniner strinter mere end andre, desværre.

    Men generelt, så sviner kaniner jo altså smiley De graver og roder i underlaget, det kommer man ikke helt udenom.

    Jeg er personligt mest til dværgvædder - eller løvevædder. Løvehovederne er søde, men vædderne siger mig mere, ligesom temperamentet gør.

    Men ja, en god opdrætter er meget vigtig.


Kommentér på:
Løvehoved eller dværgvædder

Annonce