{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan et marsvin blive renlig?
  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #1   31. dec 2013 Uha, det ville da være fantastisk, for der er virkelig en grund til at de hedder mar-SVIN smiley

  • #2   31. dec 2013 marsvin er skam renlige dyr som oftest finder sig et lokumshjørne de fortrækker. Problemet er så at marsvin også er flokdyr og de gider ikke skide i samme hjørne som hinanden (gad vi nok heller ikke hvis ikke der var noget der hed træk og slip) og så ender det med der er lort over det hele.

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #3   31. dec 2013 Et af mine marsvin går alene, da han ikke kan dele bur med andre. Han tisser rigtig nok i et hjørne, men de små "bananer" ligger spredt i hele buret

  • hanne J
    hanne J Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 92
    #4   31. dec 2013 Nogle men langtfra alle marsvin , kan lære at tisse i en "bakke" . Men pøller har jeg aldrig hørt er lykkedes for nogen at lære dem. Min veninde havde en gammel pige , som tissede i en bakke , og da hun fik en ny makker til hende - lærte den gamle den nye op. Det var sjovt at se , og det virkede. Det er dog aldrig lykkedes for mig.

  • #5   1. jan 2014 Okay, tak for hjælpen smiley
    Men når man har et marsvin ude, og kæle med, kan det så godt finde på at skide på en og tisse?:-)


  • #6   1. jan 2014 faktisk forsøger de oftest at undgå det hvis de sidder direkte på dine bukser fx, de ønsker IKKE at tisse på dig. Hvis du er obs på deres signaler (de kan jo ikke SIGE "jeg skal tisse!") vil de fortælle det. Nogle gør der ved at bakke helt ud på kanten af dine bukser og så forsøge at tisse ud over kanten (og ned i sofaen;)), andre begynder at nappe i dit tøj for at signalere de gerne vil ned. Små unger er oftere ligeglade, men jeg har ikke oplevet et voksent dyr der ikke signalerede på en eller anden måde. Jeg tror det er flere år siden jeg er blevet tisset på og jeg har da 30 dyr...
    pøller er de mere ligeglade med, men er maven i orden er de jo også tørre og kan lige børstes af tøjet hvis en skulle smutte...


  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #7   1. jan 2014 Jeg har endnu ikke opdaget at blive tisset og pøllet på

  • #8   1. jan 2014 Okay, tak for svaret smiley

  • DB
    DB Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 218
    #10   2. jan 2014 Hov, der skulle stå oplevet, ikke opdaget. Ville jo opdage det hvis det skete smiley

  • #11   2. jan 2014 Okay smiley

  • #13   2. jan 2014 Okay, så det kan godt betale sig at købe et toilet? smiley

  • #15   2. jan 2014 Hvorfor skal det stå ved høet?? smiley

Kommentér på:
Kan et marsvin blive renlig?

Annonce