{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan et marsvin lærer at spring?
  • #1   14. okt 2014 Hejsa.
    Det er absolut ikke en god idé at lære dine marsvin at springe. Marsvins ryg kan ikke tåle at bøje sig, på den måde, som den skal kunne under spring. Du kan risikere at de brækker ryggen - og det er der jo ingen der ville ønske deres små mutter gør. Du kan i stedet lave mange andre sjove ting med dem, f.eks klikkertræning. smiley


  • #2   14. okt 2014 I Amerika laver man en blid form for agility med marsvin - søg på det
    guinea pig agility - prøv også at søge på det samme med youtube. Der er flere videoer.
    Gå bare i gang. De små spring, der er vist der, kan vist ikke sklade


  • #3   15. okt 2014 Alt kan gøre skade, hvis det overdrives eller ikke gøres korrekt. Og nu er amerikanerne jo så ikke ligefrem kendt for de fornuftige indslag, så jeg melder mig rungende enig med Katrine her, hvilket jeg tror alle de andre erfarne marsvinefolk osse vil gøre.

  • #4   15. okt 2014 de er rigtig gode til at løbe stærkt, men spring er ikke en god ide. Deres forben er så korte at når de lander er det stor risiko for de gakker tænderne i gulvet. Vil du lave noget med dem så måske noget labyrint eller gemmeleg med mad, de har en ret effektiv lugtesans...

Kommentér på:
Kan et marsvin lærer at spring?

Annonce