{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

mette S
mette S
Tilmeldt:
4. sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

forstår ikke mit nye marsvin {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft hende i en uge i dag og de er begge ude hver dag dag i kravlegården, men de ligger nu mest og putter sig i en dyne de har fået. Mit spørgsmål er når mit 5 uger gammelt marsvin har siddet hos mig i max 5 minutter, begynder hun har sige den samme lyd som når marsvin kalder på mad, men det kan simpelthen ikke være det for hun får masser af mad og hun vil ikke spise når hun er oppe endnu, hun er også meget søgende eller måske er det nysgerrig når hun sidder hos mig, og igår nappede hun mig.
Er hun bare en af dem der ikke gider at nusses eller det fordi hun er utryg når hun bliver fjernet fra det andet marsvin eller er hun bare generelt bange for mig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstår ikke mit nye marsvin
  • #1   11. sep 2013 hun syntes nok det er nok og hun vil gerne tilbage til buret hvor den anden går? jeg oplever det tit med små unger der stadig er ved moderen: tager jeg dem fx ud til foto går der måske små ti min så begynder de at stå og råbe og jeg tolker det klart som at de kalder på mor. -og så kommer de selvfølgelig tilbage til mor:) de fleste unge marsvin gider ikke sidde og putte ved mennesker ret længe uden en lokkemad af en slags. Så små godbidder hist og pist og nusning de gode steder kan måske forlænge perioden før hun bliver træt af det? mine elsker at få nulret ører og blive kløet lidt med en negl i panden. Gør du sådan noget, eller sidder du bare og kigger på den?

  • #2   11. sep 2013 For det første tager det længere tid at falde til, så giv hende tid smiley

    Marsvin smager på ting når de er nysgerrige - så at hun napper dig behøver ikke betyde andet. At hun hyler op, gør mange marsvin - ofte fordi de kalder på deres burkammerat. Jeg ville nok tage dem begge ud og snakke med i så fald, til at starte på. Hun er givetvis stadig lidt utryg ved dig som ny person efter så kort tid.


  • Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 32
    #4   11. sep 2013 Sådan var det også med mine i starten da jeg havde dem ude hver for sig, og nu har jeg dem altid ude sammen, da de kun er et par måneder gammel. Man som de andre siger så tag dem begge ud og sid og nus med dem (mine elsker at få nulret øre og nusses i hovedet. smiley

Kommentér på:
forstår ikke mit nye marsvin

Annonce