{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.545 visninger | Oprettet:

Pynte mit værelse med hvad der gør mig glad {{forumTopicSubject}}

Der er nogle fag i skolen jeg klare mig rigtig dårligt i, og det er især matematik... skal nok spare jer for en længere forklaring. smiley
Men ja, det trykker selvfølgelig rigtig hårdt på mit humør at jeg er så dum og ikke forstår tingene.

Og så idag skrev jeg en kommentar som mange gerne vil, men ikke tør ( det er der i hvert fald en del der har fortalt mig ) til en på facebook, og jeg har så fået smidt en masse lort i hovedet af hendes venner... Ja, jeg er blevet truet, kaldt grim, kaldt en ludder og mere, og ja, det gjorde mig faktisk utrolig ked af det, lige indtil en utrolig sød person på twitter muntrede mig op med at sige hun synes det var helt vildt godt gjort af mig, og hun elskede mig for det, fordi det er sådan noget man tænker, men aldrig tør gøre, og ja...

vil ikke sige jeg sidder med sådan en ro nu, for det gør jeg ikke, er faktisk helt utrolig ked af det, men jeg har den der... søgen efter måder at holde mig glad på you know?

Og jeg kom så frem til at jeg vil pynte mit værelse med hvad der gør mig glad. Og ja, det lyder dumt...
Men har tænkt mig at skrive / male "School doesn't test your intelligence, but your memory" men store sorte bogstaver, evt. nogle Ed sheeran citater, og så vil jeg tegne mine kaniner og hænge op.
+ Male superhelte ( på lærreder, ikke ) Spiderman, Ninja turtles, Batman, Superman osv. og hænge op, for af en eller anden grund gør de mig så helt utrolig glade...

Ja, men hvad jeg egentlig vil lidt frem til; hvordan ser jeres værelser ud? Og hvad ville i gerne pynte op med for ligesom at være 'glad' i dit værelse?
Er du SINDSSYG jeg er dårlig til at formulere mig. ):
Håber i forstår.

Og vær sød ikke at hakke ned på mig lige nu okay. Har jeg gjort noget galt her? Så please, ignorer mig / det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pynte mit værelse med hvad der gør mig glad
Kommentér på:
Pynte mit værelse med hvad der gør mig glad

Annonce