{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Burde ikke have kanin! {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt oppe at køre over hvor "uansvarlig" en dame kan være. Jeg så en annonce inde i en gruppe hvor hun skriver at de sælger nogle kaninunger. Jeg spørger af ren nysgerrighed hvor gamle de er da de ikke ser specielt gamle ud, og hun skriver at de kan hentes på fredag. Hun skriver at de er 4 uger og nemt kan tages fra moderen. Jeg vælger at skrive at de skal være 8 uger eller over før de må fjernes fra moderen, men den kommentar bliver slettet kort efter. Jeg skriver det så igen og igen bliver den slettet. Da jeg ikke gad at bøvle med det skrev jeg til køberen at jeg ville råde hende til enten at vente 4 uger eller slet ikke og købe ved hende. Hun spørg lidt ind til forskellige ting om kaniner og jeg svarer så godt jeg kan.
Hun har nu valgt ikke at købe fra hende den anden, hvilket jeg virkelig er glad for!
Kort efter fik jeg en besked fra ejeren om at jeg skulle blande mig udenom osv. da det ikke var mine kaniner. Jeg har valgt bare at ignorere hendes bedskeder, men jeg holder øje med hendes annoncer alligevel.

Ville i have gjort det samme eller havde i blandet jer helt udenom? Jeg kan personligt ikke lade være med at skrive til sådan nogle..

Det skal lige siges at da jeg skrev på annoncen første gang skrev jeg dette: "Hejsa, jeg ved ikke om du har avlet kaniner før eller om det her er din første gang, men kaninunger skal være 8 uger eller over før de forlader moren. De kan godt vænnes fra når de er omkring de 6-7 uger, men de bør ikke tages helt fra moderen inden de er 8 uger. Eller virkelig fine unger du har dig! Held og lykke med dem i fremtiden smiley KH Mette."
Virker beskeden negativ? For det synes jeg i hvert fald ikke, så kan ikke forstå hvorfor hun bliver så "agressiv"..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burde ikke have kanin!
Kommentér på:
Burde ikke have kanin!

Annonce