{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

Død ørkenrotte... {{forumTopicSubject}}

Hej jeg mistede Jaqulin idag...

Hun har lavet 5 kuld unger + 1 død født, tog hende ud af avl da ungene blev mindre og mindre og hun ikke tog sig af dem, Idag fik jeg svaret på hvorfor, hun har haft en ''usynlig'' byld på indersiden af skeden, man kunne ikke se den og hun ændrede ikke adfærd, for 20 minutter siden, startede jeg med at rense bur og hun lå i sit hus og kom ikke som hun plager og ville nusse osv. Jeg fik hende ud og hendes hale var helt gul og rød af betænde og blod (ingen skader på halen), jeg vendte hende op og så et huld omkring skede og undersiden af maven der var 2 cm i diameter, helt betændt og blodigt, det sket på unger 1 nat, og var en indre byld der var sprunget, jeg tog hende op holdte såret lukket med to finger og gik ned og aflivet hende...
bag efter så jeg nærmere på det for at se hva fanden der var sket, og hullet var sybt og ja ligede en pruget byld...

Nu er mit spørgsmål så... Hvordan kan man havde så stor en byld inde i sig uden at ændre adfærd eller blive hård? der var på ingen måder tegn på der kunne være noget?
og ja tjekkede efter der var ingen døde unger i hendes mave.

Mvh Mette (Som føler sig tæmmelig uheldig efterhånden!!!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død ørkenrotte...
Kommentér på:
Død ørkenrotte...

Annonce