{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene ørkenrotte...
  • #1   23. jun 2010 fjern endelig den døde... De begynder ofte at "rydde op" på de døde - virkelig ulækkert!
    For slet ikke at snakke om bakterier osv. fra den døde...

    gør din tilbageblivende ørkenrotte en tjeneste og gør buret TOTALT rent...
    altså tømmes for alt, vaskes og i med nyt bundstrø, så det ikke lugter af den døde ørkenrotte smiley

    De kan godt gå "sorg" og stresse sig selv til døde i ekstreme tilfælde.... :S
    Det vil også gøre sammensætning med en ny noget lettere.


  • #2   23. jun 2010 Den døde ørkenrotte har slet ik været i buret mens den var død... Og den døde ik i buret... Jeg vil helst pt ik fortælle om hvordan den døde, for skylden var helt og holdent min egen og har temmelig dårlig samvittighed smiley Når den døde ik har været i buret mens den var død, er det så oz nødvendigt at gøre buret helt rent?

    Har hørt lidt om man ska være lidt forsigtig når man sætter en ny ned til den gamle? Jeg har ik rigtig mulighed for at holde dem skilt ad så de ka se hinanden de første dage... Den der er tilbage er ca. 4 mdr, hvor gammel ska den anden så vær? Ca samme alder, eller må den godt være noget ældre?


  • #3   23. jun 2010 Ja jeg ville skifte buret! Buret lugter jo stadig af den tidligere ørkenrotte...

    så tæt på de 6 uger som overhovedet muligt er den bedste alder - så bliver oftest accepteret meget hurtigt, da det er en unge.


  • #4   23. jun 2010 Pia - tusind tak for svar... Vil skifte buret imorgen og køre i dyrehandlen og se om de har nogle unger smiley Må de bli vænnet fra når de er 6 uger da? Hva nu hvis det er dens forældre? De havde nemlig forældrene til ham her i den dyrehandel hvor jeg købte dem smiley

  • #5   23. jun 2010 Tulle, syns bare det er synd for ham, når han altid har haft selskab, de var brødre... Derfor vil jeg gerne finde en makker til ham hurtigst muligt...

    Ville det fungere med hans forældre mon?


  • #6   24. jun 2010 nej jeg ville ikke forsøge at sætte ham sammen med en voksen - slet ikke hvis de går han og hun! så vil der blive slåskampe om hunnen!

    voksne ørkenrotter SKAL sættes sammen med splitburs metoden og kan tage flere uger med skift af sider hver 6. - 8. time!


  • #7   24. jun 2010 Oki... Jeg må hellere se om de har en unge hos en af dyrehandlerne så... Men tror det desværre ikk smiley

  • #8   24. jun 2010 Øv altså, de havde ingen unger i nogen af dyrehandlerne... Aner dælme ik hva jeg ska gøre, for at han går alene, er jo oz synd... Selvom han ik ser ud til at lide nød... Hva ville i gøre?

  • #9   24. jun 2010 Tror faktisk den der døde igår var en hun, har lige set billeder af hvert køn... Og de sagde i dyrehandlen at de var ik helt sikre på hvilket køn det var, men at det var to af samme køn... Hvis det er en hun, vil hun acceptere en anden hun så? eller en han?

  • #10   24. jun 2010 sørg for først at have styr på kønnet af din nuværende smiley sætter du en ind af modsatte køn, så risikerer du lynhurtigt unger...

    Nu fremgår det ikke af din profil hvorfra i Nordjylland du bor, men er det i nærheden af Aalborg, kommer jeg gerne forbi og tjekker kønnet på din nuværende smiley (eller du kan komme her med den, som du nu har lyst til smiley )



  • #11   24. jun 2010 Pia, jeg bor i Hjørring, så det er ik så langt fra Aalborg... Men har lidt problemer med at komme hjemmefra pga små børn smiley Men den døde rotte igår, kiggede jeg på og efter jeg havde kigget billeder, var det en hun... Og de sagde i dyrehandlen at de begge var samme køn smiley Problemet er bare at de ik er helt håndtamme endnu og er lidt svære at fange smiley Bla oz derfor det gik galt igår og den ene desværre døde smiley

  • #12   24. jun 2010 hm ja ok :S
    Altså den nuværende kan du o forsøge at fange i et glas og se om du kan kigge nedefra og op igennem glasset for at se køn smiley

    det ville jo være dumt at købe en han mere, hvis det er hun du har smiley


  • #13   24. jun 2010 Det er rigtigt Pia smiley Jeg vil lige prøve og se om jeg ka spotte kønnet imorgen smiley Den sover nemlig lige pt, som den gør stort set det meste af tiden he he...

Kommentér på:
Alene ørkenrotte...

Annonce