{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Ny ørkenrotte? {{forumTopicSubject}}

Hej GG

Da Tinke døde i går, går Rocco jo alene.
http://www.gnavergalleri.dk/forum/generel-diskussion/29659-rip_tinke____oerkenrotte

Rocco er fra maj måned i år, og er en han.
Jeg vil gerne have en ny ven til ham, da han jo ikke skal gå alene. Jeg vil gerne have en ny ret hurtig så han ikke bliver for teritorial, men er i tvivl om hvilken alder jeg skal finde, og hvad køn, han var "gruppeleder" da Tinke levede, og derfor tænker jeg det skal være en unge på omkring de max 3 måneder, så den ikke vil danne teritorie. Men hvad tænker i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny ørkenrotte?
  • #2   29. nov 2012 Laila - Gjorde I det så rigtigt? smiley

    Alderen skal ihvertfald være ung, altså, måske en der er salgsklar smiley
    Du starter med at skifte buret, og deler det op i to rum, du skifter side hos dem hver dag, altså så Rocco skifter side med den anden, så de kan kende hinandens lugt. Nogle uger efter kan du prøve at lade dem møde hinanden, og de vil muligvis godt kunne sammen. smiley

    Jeg står i samme situation næsten, min ene ørkenrotte hun var flygtet ind hos hannerne :S Hannerne kan stadig sammen, heldigvis, men hunnerne kan ikke, og de endte med et lille sår på dem hver.. smiley Og jeg ved ikke om jeg tør købe nye til dem, da jeg er bange for at de ikke ville kunne.. Men prøver noget alla det man skal, når man sætter nye sammen.


  • #3   30. nov 2012 Vi vil gøre det med at dele buret i to smiley og se om de kan enes, jeg synes han er alt for ung til at gå alene, han er jo ikke fyldt et år endnu.

  • #5   30. nov 2012 Vi vil gøre forsøget da ørkenrotter er flok dyr og de skal ikke holdes alene.

  • #6   30. nov 2012 Nemlig Susse - Og mine to hunner kan godt gå sammen igen, de skulle bare lige være adskilt fra hinanden i et stykke tid, så var de gode venner igen smiley

  • #7   30. nov 2012 Jeg er på vej ud for at købe en nu smiley

Kommentér på:
Ny ørkenrotte?

Annonce