{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Kaninunger ude om natten {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en løbegård som minder om den på billedet som jeg har sat uden om mit kaninbur så de kan hoppe ind og ud. Og jeg plejer at lukke min kanin ind om aften da vi har mange ræve i området. Men min kanin har fået 5 unger som nu er 9 dage gamle.
Når de begynder at blive større og komme ud af reden og ud i løbegården, ville det så være syndt at lukke alle 6 kaniner inde i buret ? Det er dværgvædder/løvehoved.
Jeg har også været i forskellige butikker for at se om jeg kunne få et net til at lægge over buret, men jeg kan ikke finde noget. Nogle der ved hvor man kan købe det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninunger ude om natten
  • #1   20. apr 2016 Personligt havde jeg aldrig gjort det, uanset om du kunne få net til den eller ej. Men det er nok fordi jeg aldrig ville sætte mine kaniner eller unger ud i noget uden opsyn. + Jeg ved jeg aldrig ville kunne tilgive mig selv hvis der skete ét eller andet. (Så heller bygge en ordenlig løbegård med tråd som er så småt at de ikke kan få ben osv. i klemme. + uønskede dyr ikke kan bryde igennem. Så er det en helt anden sag).

    Men i det bur du viser der, aldrig. Men igen hver sin mening smiley


  • #2   20. apr 2016 Jeg ville heller ikke kunne falde i søvn hvis jeg vidste at mine kaniner gik udenfor i sådan en løbegård.. Men tænker bare det er for lidt plads for 6 kaniner😁

  • #3   20. apr 2016 Ræve er nogle snu sataner.
    Du ville også blive nødt til at grave indhegningen ned eller grave noget andet ned og lægge jord på eller lægge fliser, for at undgå at den ville grave sig ind.
    Men hvis I har ræve er det ikke utænkeligt at der også er mår i området, og jeg er ikke sikker på den indhegning kan holde dem ude.

    Hellere dyr med lidt for lidt lidt plads om natten, end døde dyr smiley


  • #5   22. apr 2016 Hvordan skal jeg lave en sikker løbegård? Altså buret er faktisk ret stort. 3 voksne dværgkaniner ville sagtens kunne gå derinde

  • #7   22. apr 2016 Der er fliser i bunden :)Tænkte bare på om ræven kunne løfte løbegården og så gå under?

Kommentér på:
Kaninunger ude om natten

Annonce