{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Et sted at avlere ørkenrotter? {{forumTopicSubject}}

hej med jer

Kender i et sted jeg kan aflevere nogle ørkenrotter sådan ret hurtigt. Mine flokke bliver ved at sloges, (har 4 flokke) senest i dag er det gået ud over min elskede han, Rocco, som er helt skambidt i den ene siden, vi vil holde øje med ham natten over for at se hvordan han har det, han spiser og drikker, men han står ikke på bagbenene.

Jeg har virkelig ikke plads til flere bure, og vil heller ikke have flere bure. Derfor mangler jeg et sted hvor jeg kan aflevere dem som jeg bliver nødsaget til at tage ud af mine flokke. Fandt en i Odense, men nu kan hun ikke tage i mod dem før januar, og så længe kan jeg ikke vente, de skal afleveres snarest. Så har virkelig brug for jeres hjælp, til at finde et sted hvor de har forstand på ørkenrotter som kan tage i mod mine, der vil medfølge en pose mad.

Vi kører ikke til Sjælland, eller for langt op i Nordjylland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et sted at avlere ørkenrotter?
  • #1   14. dec 2013 Med fare for at lyde ond, men hvis det haster sådan - var det så ikke en idé at finde en nær dig der kunne være intr. i at bruge dem som foder dyr?

  • #3   14. dec 2013 Rollo's: Vi har faktisk overvejet det, vores visevært har slanger. Men mit dyrehjerte kan ikke klare tanken. Men det er en løsning som vi også overvejer.

    Nora: Kender desværre ikke nogen jeg kan låne bur af, og har heller intet sted buret kan stå, så det er ikke en mulighed.

    Vi har delt vores store bur op som nødløsning.


  • #4   14. dec 2013 Jeg kan for så vidt godt følge dig, men hvis det ikke er til levende foder, så tænk på det som at de ikke lider ved at gå rundt og slås - og fremfor "bare" at blive aflivet gør de lidt "nytte" som foder? smiley

    Det duer jo ikke de slåsser og til sidst skader hinanden så meget at du risikere flere skal aflives pga. skaderne smiley


  • #5   14. dec 2013 Rollos: det er helt rigtigt og det er også sådan vi vil tænke på det. Vil snakke med vores visevært om det. Han ved også hvordan de passes da han selv har haft nogle før.

Kommentér på:
Et sted at avlere ørkenrotter?

Annonce