{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

bedste sted at købe spejlrefleks {{forumTopicSubject}}

Hej:) jeg har tænkt mig at spare op til et spejlrefleks kamera:D selvom der er MEGET langt! men ville lige høre om i kender nogle virklig gode mærker:) det skal ikke være alt for dyrt, 3000-4000. Men kom med nogle hjemmesider i kender så ser jeg på det:D.
Håber i kan hjælpe:)

Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste sted at købe spejlrefleks
  • #1   4. jan 2011 Hva så monne du for ikke nok HEHE

  • #2   4. jan 2011 hahaxD fandt ud af at jeg har mange penge jeg kan sætte ind i banken nu:D!

  • #3   4. jan 2011 Nikon laver nogen rigtig gode kameraer smiley
    Har selv tænkt mig at købe et spejlrefleks fra Nikon når jeg får råd smiley
    Har ihvertfald kun hørt godt om Nikon smiley

    http://nikon.dk/da_DK/



    Har også kun hørt godt om Canons spejlreflekskameraer smiley
    Har dog hørt at digitalkameraerne ikke skulle være særligt gode :s

    http://www.canon.dk/


  • #4   4. jan 2011 Nikon er klart bedder en sony og cannon

  • #5   4. jan 2011 TAK:D har besluttet mig. NIKON kigger på dem:)

  • #6   4. jan 2011 har selv købt Nikon D3000 og er meget tilfeds smiley og havde heller ikke selv særlig mange penge, så til mit forbrug er det godt smiley det koster 3000 kr smiley det kan dog ikke optage, men det kan tage billeder som jo er det vigtigste heh xD

  • #7   4. jan 2011 køb dem i fona.
    ALDRIG ALDRIG I ELGIGANTEN ELLER PIXIMANIA.COM


  • #8   4. jan 2011 Ja, det kamera jeg har nu er også købt i Fona, og de var super gode til at rådgive mig og fik et super godt kvalitetskamera til en god pris. Og fandt jo senere hen ud af at det faktisk tog næsten lige så gode billeder som et kamera så det kan kun anbefales at købe det i fona smiley

  • #10   5. jan 2011 Canon er bedren nd Nikon! Canon er på dansk de er nikon ikke smiley Og meget svære at indstalere på!

    Er canon skal du vælge

    PS. jeg har taget billeder med begge cam.!


  • #11   5. jan 2011 Kildevang - det er en smagssag. (-;
    canon er fx. bedre til at lave brugervenlige kameraer, hvor Nikon laver flere proff. kameraer.
    Der er intet der er bedre end det andet - en smagssag. (-;

    btw. det staves installere* smiley hehe.


  • #13   5. jan 2011 Ja, okay, det er rigtigt nok ...

  • #14   5. jan 2011 Jeg har også købt min i elgiganten

  • #15   5. jan 2011 Mugge - problemet er så bare at hvis kameraet går i stykker, kan i ikke få det lavet i danmark da det er paralell import.
    Hvilket så vil sige at det tager meget meget meget meget langtid før i får jeres kamera tilbage.
    Hellere brug 500kr mere også få et helt nyt med det samme når det går i stykker fx. i fona.

    - tro mig jeg ved hvad jeg snakker om, ellers ville jeg jo nok ikke sige det vel?


  • #16   5. jan 2011 Mugge: så du tror at fordi at du har købt et spejlrefleks kamera, i elgiganten så er det mega godt? (-; det er det måske - men det samme kamera er vel lige så godt et andet sted..
    - Men håber da ikke for dig at dit kamera går i stykker - for så står du enten i problemer eller i meget lang tid uden et kamera.


  • #17   5. jan 2011 Elgiganten er bare ikke et godt sted at købe sådan nogle ting smarte. (-;
    Jeg har skam haft købt ting MED forsikring (btw. tror du jeg er dum? :D)
    og der fik jeg mine 1000 kr. (som jeg havde betalt for min forsikring)
    også blev det ellers sendt afsted til reperation og gæt hvad der skete? Jeg fik aldrig min ting tilbage og manglede stadig 2500 til at købe et nyt.

    - Så måske du har gode erfaringer med det - er jo heldigt.
    Men jeg kender efterhånden SÅ mange der HADER elgiganten og i er ihvertfald de eneste jeg har hørt kunne lide det.. men godt for jer. ;D


  • #18   5. jan 2011 Jeg har intet fået smadret, og jeg passer skam også på mine ting. (-;
    En forsikring gælder kun hvis det ikke er selvfoskyldt, så hvis nu du ikke var en lille pige der kun tænker på dig selv, ville du nok ikke beskylde mig for ikke at passe på mine ting, når jeg som sagt har skrevet at jeg fik min forsikring.
    Men du burde stadig ikke købe i elgiganten, for i andre butikker får du bare et nyt med det samme.
    - Så klogekloge pige, der var noget galt med det da jeg købte det.
    Igååååååååååååååååås kloge pi'. (-: - Hvis du ikke gider at være
    ''uvenner'' så vær mod andre - som du godt selv vil behandles. smiley (bare et godt råd)


  • #19   5. jan 2011 Kan ikke se mit sprog er dårligt. (-; sådan formulere jeg mig bare - og det er skam ikke dårligt, du behøver ikke være så nærtagene..

    - Har aldrig sagt din julegave var noget lort? Det er vel for satan det samme kamera om du køber det i elgiganten eller i en hver andet butik.. går ikke ud fra at Elgigaten laver speciel udgaver. xD
    siger bare det er et dårligt sted at købe og det har en god grund til at synes.


  • #20   5. jan 2011 Igenigen, jeg ødelagde det ikke, for ja det ved vi alle vel.
    Jeg brugte det 2-3 gange også gik moteren i udu. smiley og det er ikke noget man sådan liiiige kan gøre...
    igåååååås endnuklogerepige. (-;


  • #21   5. jan 2011 godt, for det er du da. smiley

  • #22   5. jan 2011 Nå men til dit spørgsmål - Canon eos 1000D eller Nikon D3000, er glimrende billge spejlrefleks..
    du kan jo også kigge efter noget olympus, sony eller noget, de har mange billige.


  • #25   24. jan 2011 Når jeg selv får råd til et kamera skal det være fra photocare da de har super tilbud også er det en fotobutik så man må jo gå ud fra de ved hva de snakker om

    Men hvilket kamera jeg skal vælge der står jeg lidt mellem canon og nikon


Kommentér på:
bedste sted at købe spejlrefleks

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce