{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der kender et godt sted, at give kaninér til
  • #2   3. jan 2014 dyreværnet eller db

  • #3   3. jan 2014 Jeg kørte til Veksø og afleveret min en han, det så ud som om det var et rigtig godt sted smiley


  • #4   3. jan 2014 Tja..

    Det kommer jo så sandelig an på, hvad du forventer af de mennesker, der modtager den..?


  • #5   3. jan 2014 Er det denne bruger du snakker om? http://www.gnavergalleri.dk/bruger/13876-paradisstalden_

  • #7   3. jan 2014 Ak ja. Desværre er der rigeligt med kaniner, der har brug for et nyt hjem rundt omkring.
    Min tanke er alligevel, at du opretter en annonce under markedet hvori du beskriver hvilken familie og forhold du ønsker til din kanin.
    Her faldt vi engang i ca. juni måned over vores sidst tilkomne skønne kanin. Annoncen var meget ærlig og godt beskrivende - og efter et besøg passede den lige til os og også med mine ønsker til en lille stuekanin med flere farver.
    Du kan da prøve, måske er heldet med dig. Nu ved jeg ikke om det er akut lige her og nu eller om du ka vente med at give den væk.
    Der er ingen det vil dømme Paradisstalden herinde om hvorvidt det er et godt sted. Et besøg med egne øjne er jeg næsten sikker på er muligt inden Paradisstalden modtager kaninerne?
    Det vigtigste er jo bare, at du netop går op i at hun får et godt og blivende hjem om det så kan blive hos Paradisstalden eller held med en annonce


  • fru M
    fru M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   3. jan 2014 Jeg har oprettet en annonce. smiley
    Til paradisstalden. Misforstå mig endelig ikke, jeg vil bare være sikker på, at det er et godt sted han kommer hen. Han er en følsom lille str. Der er vant til at være indenfor med masser af omsorg:-)Derfor var det jo rart om nogen havde erfaring med dit sted.
    Formidler du kaninerne videre eller bruger i dem til avl el. andet?


  • fru M
    fru M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   3. jan 2014 Ok det lyder fint. smiley
    Men er det også indekaniner du har? smiley smiley


  • fru M
    fru M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   3. jan 2014 Ja så må jeg nok vente og se om der er nogen der melder sig smiley
    Han har nemlig altid stået indenfor, så jeg kan ikke nænne at han skal ud i et skur. Men ellers tak for Info om Paradisstalden. smiley


  • fru M
    fru M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #15   4. jan 2014 Hej Pia
    Åh det lyder som et sted Hannibal kunne få det rigtig godt:-)
    Han elsker også at være ude når solen skinner.
    Vi bor lige syd for Århus.


  • #16   4. jan 2014 Paradisstalden er et helt perfekt sted! Hun er så sød til at finde ud af transport osv..

  • fru M
    fru M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #18   4. jan 2014 Hej igen
    Han er ca 7-8 mdr. gammel. Han er steriliseret.
    Han er som før skrevet en tam indekanin, der er vant til at komme ud og løbe i huset to gange om dagen. Han er nysgerrig og kælen.
    Har været ude i sommers både i løbegård og i snor.
    Der medfølger både bur m/hus, lille løbehegn, snor mm.
    Håber det var Info nok ellers skriver du bare igen.
    Mvh. Fru m


  • fru M
    fru M Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #20   6. jan 2014 Hej Pia. Det lyder perfekt, han glæder sig allerede:-))
    Og ja vi kan sagtens finde ud af at mødes på halvvejen.
    Skal vi ikke lige tage resten privat.? Du kan maile el SMS mig på
    vibeke-mikkel@live.dk
    Passer det evt. på lørdag formiddag? Og hvor meget vil du have med?
    Bur med hus og andet tilbehør, lille løbegård, snor og vi har også 2 poser brændselspiller, som han går på.?
    Mvh. Fru m


Kommentér på:
nogen der kender et godt sted, at give kaninér til

Annonce