{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Seletræning? {{forumTopicSubject}}

Min kanin er jo ikke verdens bedste til det der med at gå i sele, og så er det at jeg hører om det med seletræning! smiley

Hvordan er det lige man gør det, når jeg har prøvet lign. flere gange, og Eigil stadig, løber hvor han vil, og ikke vil lytte til mig? Han flipper ud hvis man prøver noget, og det med at springe vil han slette ikke uden tvang, hvilket jo er rigtig synd.

Så please, vil i ikke hjælpe? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seletræning?
  • #1   1. jun 2013 Hvis han ikke er vant til selen, så start med at lægge selestykket (altså uden snor) på ham. Lad ham have den på et par minutter ad gangen i starten. Han kan evt. have den på i løbegård, men pas på, han kan hænge fast!

    Når han er ved at vænne sig til at have selen på, så prøv at sætte snoren på. Lad ham løbe rundt i haven og lad vær' med at give ham for mange signaler de første par gange smiley

    Når han føler sig tryg ved selen og signalerne kan du lære ham at springe smiley


  • #2   1. jun 2013 Problemet er ikke selen, det er mere at han bare går som han vil, og som det passer ham smiley - Jeg ville helst lære at han begyndte at reagere på mine signaler :3 smiley

  • #3   1. jun 2013 Jeg ville helst have **


Kommentér på:
Seletræning?

Annonce