{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Marsvineudstilling (DMK) {{forumTopicSubject}}

Team-Work indbyder til BURLØS dobbelt udstilling.

Lørdag og søndag d. 19 og 20 Januar 2013.

Adressen er :

Bakkelandets Friskole
Nimdrupvej 2
8740 Brædstrup

Dommere:
Racedyr: Jim Fort (UK) og Claire Pashley (UK)
Kæledyr: Christine Åsegård og Eva Helgren

Program fredag

Kl. 18.00

Mulighed for indtjek af dyrene fredag aften.

Program lørdag

7.30 – 10.00 Indtjek

8.00 – 9.00 Morgenmad

10.15 Velkomst & praktiske oplysninger

Herefter begynder bedømmelserne

Præmieoverrækkelse når alle bedømmelser er slut

Efter præmieoverrækkelsen er der aftensmad og fælles hygge.


Program søndag

7.30 - 8.30 Indtjek

8.00 – 9.00 Morgenmad

9.00 - Bedømmelser

Derefter fælles oprydning & præmieoverrækkelse

Tilmelding til morgenmad er nødvendig – se nedenfor.

For sjov konkurrencer vil finde sted i frokostpauserne lørdag og/eller søndag. Agurkespisning og vægtkonkurrence vil blive delt, så vi kan tilgodese alle børnene, incl dem over 18 år

Der vil, som nævnt, være mulighed for at få dyr checket ind fredag aften efter kl. 18.00. Giv venligst teamet besked, hvis du kommer fredag, da vi så vil prøve at organisere aftensmad for de, som når frem og hjælper inden aften.


Udstillingsregler: Alle dyr skal indtjekkes – dvs. udstillingsdyr, transitdyr og salgsdyr. Salgsdyr skal være mindst 4 uger og veje mindst 300 g. Dyr med lus, drægtige hunner og dyr med synlige pelsforandringer afvises ved indtjek. Dyrene må ikke forlade udstillingen, før den lukker. Undtaget er børnedyr efter deres BIS finale, samt salgsdyr og transitdyr. Der må ikke være andre dyr end marsvin i lokalet. Undtaget er dyr fra andre hobbyforeninger, der er inviteret med en PR stand. Husk, at alle dyr under 300g bliver låst inde. Transitdyr skal også tjekkes ind pga. ingen dyr i bilerne. Desuden vil vi, hvis vi bliver gjort opmærksomme på det, bortvise folk, der slæber dyr ind på udstillingen efter indtjek, dvs. folk, der henter dyr i bilerne, det være sig kaniner, rotter og marsvin med mere. Det bliver løbende, under hele udstillingen, checket, at dyrene har vand og tørfoder i henhold til gældende regler. Husk også, at min. arealet for dyr i transit og karantænerum er 1000 cm2, svarende til 3 rum i en duekasse. Dette vil ligeledes blive checket.

Mindste pris for salgsdyr er 125 kr

Man er velkommen til selv at medbringe eget håndklæde til indtjek.


Der henstilles til at hjælpe med oprydningen søndag aften, så vi alle kan komme hjem i ordentlig tid.


Tilmelding:

Sidste tilmelding og betalingsfrist er onsdag d. 2.1.2013.

Eftertilmelding er mulig indtil 11.1.2013 til højere takst

Hvis der herefter er betalt eller tilmeldt senere afvises dyrene ved indtjek, og der gives IKKE dispensation.

Tilmeldingen sendes til Annbritt Jørgensen, Mysundevej 10, 9700 Brønderslev , hvis man bruger alm. postvæsen, men tilmeld helst på mail: cavycats@gmail.com

Afvent manuelt svar fra på modtagelsen. Ved problemer kan der ringes på tlf. 28946005 (mellem kl. 17 – 21.30, tak). Husk, at tjekke tilmeldingen en ekstra gang, inden den afsendes.


HUSK AT BRUGE DE OFFICIELLE TILMELDINGSBLANKETTER

(kan findes på DMK´s hjemmeside)

Husk også at oplyse, hvis du udstiller dyr, du har solgt til ny ejer i egen opdrættergruppe, så vi kan tjekke betaling mm.

Gebyr ved tilmelding senest d. 2.1.2013: 40 kr. pr. dyr ved udstilling 1 dag/60 kr. pr. dyr ved udstilling begge dage, 25 kr. pr. opdrættergruppe ved udstilling 1 dag/35 kr. pr. opdrættergruppe ved udstilling begge dage.

Gebyr ved tilmelding i perioden 2.1.2013 – 11.1.2013: 60 kr. pr dyr ved udstilling 1 dag/75 kr. pr dyr ved udstilling begge dage, 35 kr. pr. opdrættergruppe ved udstilling 1 dag/45 kr. pr opdrættergruppe ved udstilling begge dage.

Gebyr for transitdyr og salgsdyr: 10 kr., som betales i indtjek.

Det vil være muligt for udstillerne at være med til at sponsorere pokaler og rosetter til udstillingen med 100 kr. Det er frivilligt for dem som har lyst, men som tak får udstilleren sit navn og opdrætternavn i kataloget og på hjemmesiden. Det angives i tilmeldingen om man ønsker dette og sponsoratet betales sammen med resten af tilmeldingen.


Beløbet sættes ind på regnr. 7369 kontonr. 1249467
Hvis du betaler med check, skal den udskrives til Annbritt Jørgensen.

HUSK!!! At skrive udstillers navn og medlemsnummer på betalingen!!!


Der vil være madbod hvor der kan købes toast, sodavand og slik/kage o.a., samt Lyneborgs middagsret.

Øvrige praktiske oplysninger:

Aftensmad lørdag: Vi bestiller pizza samlet ligesom sidst

Morgenmad (lørdag og søndag):

Menu: Lyst brød/mørkt brød m. div. tilbehør samt the/kaffe/juice.

Pris: 25 kr. pr. dag.

Morgenmaden bestilles og betales sammen med tilmeldingen.

Overnatning: Det er muligt at overnatte på skolen. Forespørg ved specielle behov. Vi vil forsøge at tilgodese alle bedst muligt og finde plads, så toiletter er fri. De skal kunne benyttes af ”værdigt trængende”, så der må ikke overnattes herpå. Prisen bliver 20 kr. pr. nat pr. person.

Ønskes overnatning gives besked sammen med tilmeldingen, så brandmyndigheder og brandvagt kan informeres om antal overnattende. Beløbet betales sammen med tilmeldingen på sædvanlig vis.


Vi håber at se jer til en hyggelig weekend i Brædstrup!

Team-Work

Sara Kristensen, Signe Kappel Egelund, Christina Lyneborg Christensen, Sofie ”LUX” Nygaard, Stephanie Dueholm, Christine Åsegård, Annbritt Jørgensen

Al hjælp i forbindelse med udstillingen påskønnes – vi har masser af opgaver, vi kan uddelegere, så henvend dig endelig, hvis du vil give en hånd med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvineudstilling (DMK)
Kommentér på:
Marsvineudstilling (DMK)

Annonce