{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gnaver- party :D
  • #1   3. mar 2012 Honestly?

Nej tak. Et 'party' uden overordnede regler og ordentligt indtjek for dyrene, har ikke min interesse... jeg har ikke lyst til at få uventede skavanker med hjem.

• #2   3. mar 2012 nej men det er jo også kun for raske dyr smiley

• #3   3. mar 2012 og hvordan vil du garantere det, hvis ikke der er en form for indtjek?

Det er naivt at tro, at alle selvfølgelig kun tager dyr med som ikke medbringer noget smitsomt... idet ikke alle kan genkende symptomer på smitsomme ting.

Så tak, men nej tak fra min side.

• #4   3. mar 2012 Nej tak.

Nu kan jeg kun svarer for chinchillaer, men de hører slet ikke til uden for, og slet ikke når vejret er til, at man selv kan holde ud at være ude.

• #5   3. mar 2012 Nej men jeg ved kaniner godt kan tåle det. smiley
    Og det skulle også være når det blev lidt varmere smiley

• #6   3. mar 2012 Ja smiley Lidt det jeg tænkte smiley
    Og man kunne jo lave nogle aktivteter med dyrene og snakke med andre der måske kunne give godt råd osv. smiley

• #7   4. mar 2012 Jeg får snakket med alle dem jeg har lyst til på DMKs udstillinger. Det har jeg ikke brug for den slags useriøse arrangementer for.
    Jeg er enig med Sweet Leafs. Der er en grund til, at samtlige marsvin der skal ind på DMKs udstillinger SKAL igennem et grundigt indtjek udført af uddannede indtjekkere. Jeg kunne ikke drømme om at tage mine dyr med til sådan et "party" som du beskriver med risiko for at slæbe smitte af alt muligt med hjem derfra. Nej tak.

• #8   4. mar 2012 Men du kan garanteret godt finde nogle andre børn i nærområdet af hvor du bor, der synes det kunne være sjovt.

• #9   4. mar 2012 Tanken er fin - oppe i hovedet men at tro på at et sådant arrangement er gennemførlig på det plan du beskriver det er naivt. Det kræver enormt meget arbejde for det første og folk kommer slet ikke i det omfang det lyder som om det er sat op til. Og hvad er formålet helt præcist? De seriøse folk herinde er med i diverse klubber hvor de får hjælp. Men ja prøv at finde nogle jævnaldrende som du kan hygge med i haven eller lignende.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #10   4. mar 2012 Hvis du kun mener at det er for kaniner, hvorfor så skrive gnavere, når kaninen ikke er en gnaver?

De eneste af mine dyr, som ikke vil blive stresset over det er hamsterne, men det er alt for koldt at tage dem med ud.

Kommentér på:
Gnaver- party :D

Annonce