{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Kaninstævne {{forumTopicSubject}}

❌KANINSTÆVNE❌
-
Lørdag d. 19. maj holder jeg kaninstævne, hvor der vil være mad, drikke, og andre snacks i løbet af dagen💐
-
Klasserne er følgende:👇👇
Mini Lige
Let Lige
Middelsvær Lige
Svær Lige
Military
Højde
-
Nomineringer:
Modigste kanin
Pæneste kanin
Bedste springteknik
Mest overraskende kanin
-
Military er en lige bane med en masse andre spring, såsom vipper, skovle, grene osv🍕
-
Regler:
Hvis en kanin starter svær, må den ikke starte mini🍀
Hvis man løfter kaninen 3 gange, er det en fejl.
Hvis kaninen vælter springet, tæller det som fejl.
Går du hen over et spring får du en advarsel og anden gang tæller det som fejl.
I højdespring. Hvis man sætter kaninen ned er det jo et forsøg, men hvis man laver en volte tæller det også som et forsøg.
Man har som altid 3 forsøg😉
En kanin må starte to gange i en klasse med to forskellige førere, dette er dog kun i en klasse😘
-
Adressen er i Fjerritslev i Nordjylland, når i har meldt til, får i den helt præcis, og der vil være pasta og kødsovs efter de Lige klasser🦋
30kr pr. kanin inkl. mad, og 15kr hvis du bare kigger inkl. mad🤤
Der er 1. 2. 3. Pladser i alle klasserne, men kun 1. I nomineringerne😏
Vi starter på klasserne klokken 10.30, men der vil være mulighed for at være der kl. 10.00🤩
-
Jeg har dsv kun en løbegård, og den lejes ud til 10kr, men i er velkommen til selv at have med💦
Der vil være mulighed for at købe spring, og hvis I vil være sikre på at få et så bestil nu, så laver vi det og reserverer det til dig, spørg for pris😘
🤙Når i melder jer til skal det helst ske over instagram, hvor jeg hedder @anna_og_toffifee , men det er også muligt herinde i privat
-
Skriv, hvis I har spørgsmål


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninstævne
  • #1   12. maj 2018 Jeg synes lige, at du skal nævne, at det ikke er et officielt stævne.
    Men jeg håber da, at I får en gods dag.
    Samtidig holder vi stort stævne i Horsens med hoppere fra udlandet med 632 starter


Kommentér på:
Kaninstævne

Annonce