{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Udstilling Lyngby {{forumTopicSubject}}

Jeg læste herinde et sted at der skulle være DMK udstilling i Lyngby i Marts. Jeg har kikket på hjemmesiden, men kan ikke rigtig se noget på derinde. Jeg har både kikket i kalenderen og under opdateringer.
Er der nogle der ved hvornår sidste tilmeldingsfrist er?

Jeg venter stadig på at blive med medlem af Dansk Marsvineklub. Jeg har skrevet et par gange, men fik aldrig svar. Jeg fik hjælp herinde, og det viste sig at den mail på hjermmesiden er helt forkert. Jeg fik fat i et telefonnummer, og rignede til formanden.
Jeg betalte, og fik afvide at det var godkendt. Siden da har jeg ikke hørt noget. Er der nogle der ved hvor lang tid der går før man får sit medlemsnummer, eller om man skal skrive til nogen?
Jeg er nemlig ret træt af at vente, og jeg syntes efterhånden jeg har ringet til alle man kan ringe til, og da jeg endelig fandt den rigtige sker der ikke rigtig noget.

Jeg skal nok prøve at være tålmodig, men problemet er bare at jeg gerne vil med til udstillinger på Sjælland. De fleste af dem ligger i de kommende måneder (af hvad jeg kan se på hjemmesiden) så hvis jeg ikke når at komme med til nogen af dem, er der ikke så meget mening i at blive medlem...

I må meget gerne skrive hvor lang tid det tog før i fik jeres medlemsnummer, så jeg cirka ved hvad jeg skal regne med. Og så selvfølgelig hvis i ved hvornår tilmeldingsfristen er smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling Lyngby
Kommentér på:
Udstilling Lyngby

Annonce