{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er forskellen???
  • Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 23 Gnavere: 1 Svar: 11
    #1   4. feb 2017 Petworld. 3 for 2's pris.
    Hvordan bliver jeg godkendt herinde ?

• #2   4. feb 2017 ups, glemte det min overskrift hentyder til. Hvad er forskellen på det kaninfoder på billedet og dette:

profilbillede
  • Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#3   4. feb 2017 Det er kun indpakningen der er anderledes.

• #4   4. feb 2017 Er du sikker på det?? Så den ene pakke er bare en gammel empallage eller hvad? smiley

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#5   4. feb 2017 Ja. Den øverste er den som de har i Petworld.

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#6   4. feb 2017 Kan du hjælpe mig med at komme ind på dette forum ? Er jeg til godkendelse. ?

• #7   5. feb 2017 Jeg ville aldrig fodre min kanin med det foder og det er dumt at skifte foder fra den ene dag til den anden.

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#8   5. feb 2017 Det er en rigtig fin tørkost serie til gnaver. Så det forstår jeg ikke du ikke vil. Så længe de også får grønt og vand er det et godt produkt.

• #9   5. feb 2017 Kaniner er ikke gnaver. Og kaniner har bedst med hø og piller samt grønt.

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#10   5. feb 2017 Det er jo piller bare i små kugler piller er også tørkost. Det er sandt at kaniner ikke er dissideret i gnaverfamilien. Men det har jo ikke noget med at gøre at de ikke må få tørkost.

• #11   5. feb 2017 Ja men jeg ser vitakraft som snacks og ikke mad og man skal fodre efter ens dyr art.

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#12   5. feb 2017 Vil aldrig kalde det for snacks når det er de balls. Men ja det er supplerende mad efter grønt og hø/græs.

• #13   5. feb 2017 Det er slik og ikke noget som høre til i en kanins kost.

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#14   5. feb 2017 Stop nu dig selv. Det er og bliver aldrig slik. Hvad er slik i den kost ? Der er følgende i: græs hø æble korn gulerødder olie og 1 % fedt ( rapsolie ) så stop med at udtale dig om noget som ikke er sandt !
    Fint nok du ikke vil bruge det til din/e kanin/er. Men og kalde det for slik det er langt ude.

• #15   6. feb 2017 Korn er ikke noget kaniner skal havde - og prøv dog at tale pænt.

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#16   6. feb 2017 smiley

• #17   6. feb 2017 Foder til sine dyr, er næsten som religion. Nogle er til det ene, andre til det andet osv.

Personligt bruger jeg kun denne slags til godbidder i ny og næ. Da kraftfoder skal minimeres efter min overbevisning. Kaniner har det bedre med masser af grønt, hø, gulerødder osv. og så en lille portion kraftfoder (kaninpiller).

Du kan læse om foder her:
    http://frikanin.dk/fodring

profilbillede
  • Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#18   6. feb 2017 Helt rigtig Nubium. Også det jeg skrev længere oppe. Masser af grønt og hø/græs vand og en lille portion piller. Det eneste jeg skrev var at det aldrig ville være slik.

• #19   11. feb 2017 Andre B: det som Spooks mener med at det er slik er freksempelt at der er Æble i som du selv beskriver er i det fodder, og æbler er slik for en kanin, og som der står på Frikanin, det link som Nubium har sendt står der følgene.

Frugt
    (Frugt er som slik for kaniner, derfor bør det kun gives, som lidt ekstra lækkert)
    det står under listen af grøntsager, hvor der står hvad de må få mest af og hvad der er slik, og hvad de ikke tåler.

og frikanin er baseret på det nyeste viden inden for kaniner.

Plus du skriver der er korn i, og det må en kanin heller ikke få da dens mave ikke kan tåle det så godt, som der også står på frikanins side.

Hvilket foder skal man vælge?
    Kaninen skal have rene piller og ikke gnavermix eller blandinger.
    Et studie udført af Royal School of Veterinary Studies i 2013 viser, at gnaverblandinger er direkte årsag til sygdomme, med mave-tarm og tænder. Det indeholder ikke de rette mængder af råfibre, protein eller fedt, og er tilsat korn, majs og frø som kaninen slet ikke tåler. Desuden er mange kaniner gode til sortere i blandingerne. De spiser derfor de bedste stykker og lader resten ligge, hvilket resulterer i, at de ikke er dækket ind med vitaminer og mineraler.
    Kaninpiller skal være baseret på græs og ikke på korn, som desværre er tilfældet for rigtig mange produkter på markedet.
    Meget af det foder som kan købes i Danmark, er af en ringe kvalitet med alt for meget fedtindhold og for lavt fiberindhold. Specielt er de produkter man køber i supermarkederne, lige til at smide i skraldespanden og slet ikke egnet til en kanin.

Så en god ide er og få læst på den hjemmeside, jeg ville andbefale den. smiley
    og har kun sat en lille del at det der står på siden her ind.
    Og så vil jeg sige at Spooks udtaler sig nu rigtigt, når der er det i som du beskriver.

Men nu må du om hvad du vil lytte til, jeg ville nu lytte til alt der står på frikanin, og ikke det uden for frikanin.

• Andre B
    Andre B Tilmeldt:
    feb 2017

#20   11. feb 2017 Camilla k. Nu har jeg marsvin og ikke kanin. Men det er rigtigt nok til kaniner.

Kommentér på:
hvad er forskellen???

Annonce