{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

fodermængde - kanin {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden begyndte jeg, efter nogen overvejelser at dosere mad til mine niner så de ikke skulle blive for fede.
Jeg har så noget tid været indlagt og jeg har haft en anden til at fodre og passe dyr efter lange instruktioner.

Nu er jeg så hjemme igen og ser min fine hvide blåøjet dværgvædder han ikke er andet end skind og ben. Alle de andre er fine, nogle af dem der har været fede siden jeg fik dem har tabt sig lidt, men så håber jeg det stopper, men blev meget overrasket over at se min han.
Tror simpelthen ikke han havde klaret mange dage mere og ved stadig ikke hvordan fremtiden for ham ser ud.

Han har nu igen fået fri adgang til foder og frisk vand, men lader ikke til at have den store lyst til noget af det eller hans hø.
I hans bur er selve "huset" blevet fuldstændig pakket med halm, så han ikke bliver for kold.

Men kan det virkelig være rigtig at når man giver en dværgvædder den mængde foder han skal have at han så bliver helt til skind og ben? for der er virkelig ikke noget tilbage af ham. :o( øv øv øv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fodermængde - kanin
Kommentér på:
fodermængde - kanin

Annonce