{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastration af marsvin
  • #3   17. jul 2016 Nu er det altså ikke normalt at marsvin skal have critical care ved kasteration.

    Marsvin skal spise igen allerede nogle timer efter de er vågnet fra narkosen.

    Priserne ligger på alt fra 600 k. og opefter prisen på omkring 900kr. er ikke unormalt.

    Husk og vælge en der bruger metoden via bugen da det giver færre komplikationer i helings processen og de kommer sig hurtigere og bedre på den måde.



  • #4   17. jul 2016 Det er nemlig i Lyngby jeg har kigget, ville bare se om der var nogle der kendte nogle andre steder hvor det måske var billigere.

    Unnerup, det ved jeg godt, det har jeg læst da jeg var inde og kigge på hjemmesiderne smiley Men de skriver ikke noget med CC


  • #5   17. jul 2016 Von Sortfod, det her critical care hvad er det? smiley
    Det har de nemlig ikke skrevet noget om at de bruger det på hjemmesiden. Kun narkose og smertebehandling var med.
    Kunne forstå det ikke var så godt, eller hvad?


  • #7   18. jul 2016 Det nu heller ikke kun af den årsag, jeg undersøger mine muligheder. smiley
    Jeg kunne måske godt tænke mig flere som kunne gå sammen hvis det kunne lade sig gøre.

    Men jeg tænker det er en dårlig ide at få flere hanner, så ville de skulle dominere igen, altså mine to har har jo fundet ud af det sammen. De er jo så også fra samme kuld, så de er brødre.

    -Ville det ikke kunne ødelægge deres forhold hvis der kom flere hanner til? smiley

    Og når de er kastreret kan man så sætte hunner i samme bur? Det ville i hvert fald være bedre end hanner tænker jeg? smiley
    Hvis man kan, så når hannerne er kastreret så behøver jeg vel ikke at få hunnerne strealiseret, eller hvad? smiley smiley


  • #12   18. jul 2016 900-ish er heller ikke den højeste pris... det kan blive helt op til 1200-1600 kr/stk

    Billigste jeg kender som jeg ville overlade mine marsvins klunker til, hun bor udenfor Slangerup (der er så ferielukket nu)... der har jeg selv nogen der skal op senere på sommeren.


  • #13   18. jul 2016 Belgien A, det har jeg også læst men vidste ikke om man kunne hvis de var kastreret. Det var kun hvis man kunne hvor hannerne stadig er i samme bur. For de er nemlig det sødeste par, og de har det så godt sammen så vil ikke skille dem ad smiley

    Stald Unnerup, så det godt jeg ikke skal strealiserer nogle hunner, for har ikke nogle smiley
    Men så forstår jeg ikke hvorfor det står på alle dyrelæge hjemmesider hvad det koster og få gjort, hvis man ikke gør det med hun marsvin.
    Men det også ligemeget nu når jeg ikke skal have det gjort med hunner.


  • #14   18. jul 2016 Sweet Leaf, det lyder som om den i Slangerup er god, når flere anbefaler den. Men hvad kostede de hos dem?

    Har haft kastreret andre marsvin og kaniner for den sags skyld i løbet af mit liv. Og der har jeg ikke hørt om CC før. Og det er gået helt fint, så tror ikke jeg behøver det.

    -tak for svarene alle sammen smiley


  • #15   18. jul 2016 700/stk ifølge hjemmesiden
    Min normale dyrlæge tager 1200


  • #16   18. jul 2016 Det jo bare fantastisk, det billigere og de bruger den gode metode smiley
    Tak for hjælpen smiley


  • #18   19. jul 2016 Kayser det rigtig det skrev du jo også smiley

    Det var bare ren nysgerrighed, har ikke tænkt mig at sætte nogle ned til dem, nu når de har det så godt sammen.
    Det heller ikke sikkert jeg vælger at få flere. Hvis det er vil de være skilt ad, altså de nye marsvin og mit brødre par. For de skal ikke skilles ad smiley


Kommentér på:
Kastration af marsvin

Annonce