{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

total underligt i nat!! {{forumTopicSubject}}

vi bor i en 2 værelses lejlighed og mig og kæresten sover så inde i stuen på sovesofa for sønnen har fået værelset.. det fungerer også fint.

Så her i nat vågnede lige med et kl 03 og så var lyset over vores spisebord tændt !?!?!

min kæreste snorksov og det havde jeg jo også gjort hidtil, så fattede nada, gik ind til sønnen for at se om han var vågen og måske havde været inde ved os, men han sov pænt tungt.. så heller ikke ham.
og man skal tænde på stikkontakten for at tænde lyset.. og plejer ikke at gå i søvne så fatter ik hvad der er sket der ?!?!
og så kaldte mit marsvin også, som den plejer når den tror der er mad..

mysteriet er stadig uopløst og det tog mig 30 min at falde i søvn igen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  total underligt i nat!!
  • #1   18. sep 2010 det kan også ha været en løs forbindelse i ledningerne smiley
    ellers kunne en jo ha gået i søvne smiley
    men ellers er ånder jo ikke udelukket smiley
    har selv boet i hus med ånder i to år, det er ikke hver dag man ligger mærke til dem smiley

• #2   18. sep 2010 nej ik en løs forbindelse for man skal trykke på kontakten så den klikker ned og der blir den.. så det kan den ik gøre af sig selv..
    ja tænker også at en må ha gået i søvne.. tror ikk det er ånder..

jeg tror dog på ånder, har boet med en engang i mine forældres hus. både mig og min bror så ånden, og vi fandt også ud af hvem det var..
    men det er er nogen lunde nybyggeri så tror ik her er nogen

• #3   18. sep 2010 Har i gæemt at slukke det da i gik i seng?

• #4   18. sep 2010 nej, alt lys var slukket, jeg kan nemlig ikk falde i søvn hvis der er lys tændt (sover heller ik om dagen, det er for lyst) og jeg gik sidst i seng, så ved alt var slukket. og alle sov da jeg vågnede ved det..
    og det kan ik tænde selv, da man skal hen og trykke kontakten ned for at der kommer lys.
    ingen af os tænder det lys hvis vi står op om natten, så er det altid lyset i køkkenet vi tænder..og ingen af os går i søvne, ik så vidt vi ved eller har oplevet.

så det er lidt underligt hehe

• #5   18. sep 2010 ja det lyder da uhyggeligt så smiley
    vi må da håbe det bare var denne ene gang det skete smiley

• #6   18. sep 2010 ja jeg fatter det ik. det eneste logiske er søvngængeri, men ved at jeg ik går i søvne og har ik oplevet manden gøre det heller.. og desuden vågner jeg ved den mindste lyd, så forstår det bare ik.. (sover generelt meget let søvn)

ja håber ik det sker igen så sætter jeg kamera op hehe

• #7   19. sep 2010 hehe ja så er det da ihvertfald ikke kedeligt hjemme hos dig hihi

• #8   19. sep 2010 I har vel bare glemt at slukke det da i gik iseng.

• #9   19. sep 2010 Det der med de toutch lamper kan godt gå i stykker.

Vores gamle lampe reagerede på luften eller trykket også eller støv.

Jeg er normalt en der tror på der er noget i mellem himmel og jord, men det skal være noget virkelig urealistisk smiley

• #10   19. sep 2010 Nu kommer ånder jo ikke kun i gamle huse - det er en skrøne. De kan komme overalt.

Nogle ånder er knyttet til et sted. Det betyder at de skal have været på stedet som levende, for at være der som døde. Der kan jo have været meget, før dit hus blev bygget.

Andre ånder knyttes til personer og kan være hvor de er.

Min veninde har en ånd boende. Et gammelt familiemedlem, der holder hånden over dem og passer på børnene.

Jeg selv har haft en ånd hos mig. Det var min nabo, der gik igen.

• #11   19. sep 2010 Her banker det tilgengæld på væggen i perrioder, og det er ikke hundene selvom det lyder sådan.

Det er lidt scary..

Kommentér på:
total underligt i nat!!

Annonce