{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Gallakjole - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige mennesker på GG smiley

Jeg står og skal til galla i 3.g inden længe, men jeg har endnu ikke fundet kjolen Når jeg så kigger efter en ender jeg altid på de sider der har de dårligste anmeldelser på trustpilot... smiley

Derfor ville jeg høre om i kender nogle gode sider og/eller butikker jeg kan finde min kjole i/på? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gallakjole - hjælp
  • #2   28. jan 2016 Tak der må jeg kigge lidt smiley smuk kjole smiley

• #4   29. jan 2016 Jeg har efterhånden bestilt 3 kjoler fra jjshouse, og på trods af deres mange dårlige anmeldelser på Trustpilot, så har jeg aldrig været skuffet. Det er en lækker kvalitet, de kommer til tiden, og de er blevet lavet til de mål, jeg har givet dem. Faktisk var min konfikjole derinde fra. smiley

profilbillede
  • #5   29. jan 2016 Min gallekjole til 3.g var også fra Jenjenhouse. Der er så utroligt mange vildt flotte kjoler derinde (ikke kun brudekjoler). Den blev desværre taget i tolden, da de sender fra Kina, så vidt jeg husker, men det må man jo så have i mente. Den havde så heller ikke kostet 3000 kr som mange andre af pigernes fra min årgang.
    Jeg valgte at få den "skræddersyet" efter egne mål, for 110 kr eller sådan noget ekstra, hvor man så skulle indtaste alle sine mål på hjemmesiden, eftersom ingen af størrelserne passede på mig. Det var en super lækker kjole som sad perfekt.

• #6   29. jan 2016 Hvad er du til, og hvad pris er vi ude i?
    Jeg er noget ældre, men er faldet pladask for ecouture by lund hendes kjoler er så fine, og så er de øko. Der er også nogen modeller der fint kunne bruges til galla
    Og ellers er der butikker som fatima.dk - men det er mere ovre i punk/goth/rock genren, og det skal man jo være til, før det er interessant der inde smiley

• #7   29. jan 2016 Mit buget er 3000 men er den billigere er det kun godt smiley jeg er til lidt af hvert, jeg falder som regel for flere meget forskellige kjoler. Mit eneste krav er at den ikke viser for meget barm smiley

Tusinde tak for alle jeres bud, jeg må i gang med at kigge på det smiley

• #8   29. jan 2016 http://www.ecouture.dk/camilla-black-green.html den er fin imo smiley
    Hov forresten, prøv at se om desigual har noget du kan lide

Kommentér på:
Gallakjole - hjælp

Annonce