{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Bedste DOMÆNE {{forumTopicSubject}}

Hej GG

Vi vil gerne have købt vores domæne og søger nu nogle med erfaringer inden for forskellige steder, hvor man kan købe domæne. Vi har en hjemmeside, men med tumblr.com bag på. ( Dvaerghytten.tumblr.com) Vi vil gerne have det fjernet, men forsat have det layout osv. som vi har nu.

Vi søger domæne til en god pris, og evt. også indeholder søgepolitik (ved ikke hvad man kalder det, men fx hvis man søger på Dværgvædder avler, nordsjælland. Så kommer ens hjemmeside op som nogle af de første på google)

Håber I kan hjælpe :o)


Kommentarer på:  Bedste DOMÆNE
  • #1   30. jul 2015 Altså uanset hvorhenne du køber domænenavnet, så bør det kun koste de 45 kr/år som dk-hostmaster tager for at administrere det.

    Er det webhotel-anbefalinger du efterlyser?
    I så fald kommer det stærkt an på hvad du har brug for og hvad du selv kan.
    Hvis ikke du har andet end 'amindeligt' behov og ikke kan så meget, så vil jeg anbefale one.com fordi de har en ok pris, og et ret godt kontrolpanel.

    Mht at ligge først i googles søgeresultater... så skal der altså noget mere til. Parameterne for hvordan man ender der, de skifter engang imellem... så man skal dælme være om sig for at komme op af søgelisten. Alternativt kan du så betale dig fra det.


  • #2   31. jul 2015 Personligt har jeg kun oplevet bøvl med one.com og deres mailserver er direkte utilregnelig hvis man har mere end 1 email adresse tilknyttet, og desværre er oplevelsen ligeledes at servicen ligger i den absolutte bund.

    Jeg ville i stedet gå gennem f.eks. gratisdns.dk men det er jo en smagssag smiley


  • #3   31. jul 2015 Problemet er vel måske at hvis man ikke 'kan' noget selv, så begrænser det udbuddet noget, så vidt jeg ved.
    Jeg bruger selv gigahost. Totalt skrabet kontrolpanel, så ingen editor eller templates eller nogen former for hjælp.
    Jeg er så ligeglad, men skal man lave en hjemmeside hvor man har brug for en brugervenlig editor, så er det ikke de man skal ligge.
    Jeg må så tilstå at jeg har minus styr på hvilke hosts der tilbyder kontrolpaneler med de her mange muligheder, for det er ikke en prioritering, når jeg kigger hosts.


  • #4   31. jul 2015 Men de fleste steder der tilbyder hosting, kan man jo kombinere det med en gratis hjemmeside.
    De kunne jo f.eks. bibeholde tumblr siden, men bare få den vist med det nye domæne - det er vist også det nemmeste i forbindelse med at siden skal se ud som den gør nu.
    Det kan man dog sagtens sætte one.com op til også


  • #5   31. jul 2015 Der vil jeg så nok mene at det er spild af penge når man egentligt køber en vare, som man efterfølgende ikke benytter.
    Hvis det er den løsning man ønsker, altså at fortsætte med sin gratis side, så er der jo gratisdns, hvor viderestillingen ikke koster noget v


  • #6   31. jul 2015 Som jeg netop har linket til smiley
    Men nu var det ikke mig personligt der brugte one.com

    Anyhow, når man gerne vil bibeholde det hp layout man har nu, og man benytter en tjeneste (går jeg ud fra, når det ligger hos tumblr), så virker det i min optik mest oplagt at gøre det med f.eks. gratis dns, og så bare blive hvor man er smiley


  • #7   31. jul 2015 Nu burde den være oppe at køre: www.dvaerghytten.dk

  • #8   31. jul 2015 Kontrasten på teksten er meeeeeeeeget bedre smiley
    Men den er stadig svær for mig at læse, fordi skriftstørrelsen er så lille. Ellers et sødt design.


  • #9   31. jul 2015 rigtig sødt design.
    Men overvej om den der infobox om jeres opdræt, skal have skriften fra kant til kant. Det ser nemlig lidt spøjst ud imo, især når der ikke er mere tekst smiley


  • #10   31. jul 2015 Hvad mener du?

  • #11   31. jul 2015 Ahh!! jeg ser min hjemmeside fra safari på Mac. Hvis man bruger chrome eller windows ser man hjemmesiden anderledes, i hvertfald er teksten lidt sjusket smiley

  • #12   31. jul 2015 Hmmmmm
    Er det bare mig eller funker den mås fra mobil?
    Jeg kan se en mobilvenlig forside, og så bliver jeg prompted til at åbne siden i app.

    Nej, jeg tror ikke jeg er en fan af tumblr, eller hvordan det nu staves.


  • #13   31. jul 2015 Jeg tror hjemmesider fra Tumblr skal besøges på computer, ellers er de ikke noget værd... smiley

    De er ikke til at have med at gøre på iphone...


  • #14   31. jul 2015 Det er så lidt øv.
    Med min hjemmeside har jeg selv fået en del bemærkninger fordi den ikke var mobil/tabletvenlig. I disse dage kan det nok betyde en del, hvis ikke man forholdsvist nemt kan tilgå en side.
    Synes ihvertfald ikke at det er brugervenligt at tumblr vil påtvinge folk brug af en app.


  • #15   31. jul 2015 Ja, jeg forstår. Men det er lige så vel, når man bruger DBA eller Trendsales, så henviser de også til deres apps ... smiley

  • #16   31. jul 2015 Nu er jeg ikke på trendsales, men man kan sagtens gå på dba via mobil uden at absolut bruge deres app.
    Så du kan ikke helt sammenligne når man ikke kan det samme med tumblrs sider.


  • #17   31. jul 2015 Man kan godt bruges tumblr's sider :o)

    Det er bare lidt forvirrende, men det kan lade sig gøre


  • #18   31. jul 2015 Ja så må du altså forklare hvor din menu er henne, for umiddelbart er den der ikke på min mobil.
    Altså teknisk set kan jeg være ligeglad, da jeg ikke er interesseret i kaniner.... jeg tænker bare at hvis jeg surfer på min mobil og en side slet ikke fungerer, så besøger jeg den ikke på pc/Mac bagefter.


  • #19   2. aug 2015 Overvej skriften - enten trænger jeg til markant stærkere briller, eller også er den ikke synderlig læsevenlig.
    Jeg finder heller ikke menuen på telefonen, men det har nok noget at gøre med indretningen af tumblr. Det er jo et blogsite og ikke egentlig til hjemmesider så "menuen" er jo blot ekstra sider man kan sætte ind, og ikke ment som egentlig navigation, så det kan være sandsynligt den er "sparet" væk fra mobil, af pladshensyn.


Kommentér på:
Bedste DOMÆNE

Annonce