{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spirituelle totem dyr!
  • #1   4. aug 2010 Det virkede på mig. Tror jeg... Mit var en ræv. Først så jeg en los, men den svarede mig ikke, men ræven gjorde hehe smiley

• #2   5. aug 2010 Jeg forstår det ikke rigtigt? :o)

• #3   5. aug 2010 Nej desværre ikke, jeg bliver elt anspændt når jeg prøver at meditere, så på mig har det den modsatte effekt..

DOg er jeg overbevist om mit totam dyr er en rotte, da jeg tit og ofte om aftenen mærker en rotte pusle rundt ved mig, min aller første rotte, som døde af kræft

• STALD AVENUE • -Gucci&Brownie- © Du kan læse om totem dyr her: http://netspirit.dk/new/?page=974

• #4   5. aug 2010 Okay (;

• #5   5. aug 2010 Jeg har meget svært ved at meditere, men jeg ser en lys/grå ulv der stirrer på mig bag et træ hver gang jeg prøver, den svarer mig aldrig, den stirrer kun på mig, og hver gang jeg går videre tvinges jeg til at kigge mig tilbage hvor jeg ser den fortsat stå og stirre... Jeg ser ingen andre dyr,..
    Jeg har næsten altid følt mig knyttet/tiltrukket af Ulve, af en eller anden grund, jeg har tit haft lyst til at sige at min yndlings dyr er en løve, og andre slags kattedyr (da jeg føler det er det), men hver gang jeg bliver spurgt om yndlingsdyr, "tvinges" jeg af mig selv til at sige det er en ulv...
    Da jeg var lille tror jeg mit totemdyr var en gepard, jeg var helt besat af dem, og så og betragtede dem alle steder...
    Det tror jeg især efter at læse "En person kan godt have en kanin som sit Totemdyr mens vedkommende er barn, skifte til en puma i voksenalderen og ende med at have en ørn i alderdommen. Det betyder ikke at man kasserer det totemdyr man får i vuggegave eller smider det ud af sit liv, blot fordi man udvikler sig. Det betyder kun at man i sit liv når til et niveau, hvor man behøver en ny Guide."

Mystisk, nogle synes det er skørt, men jeg elsker spirituelle ting!...

Kommentér på:
Spirituelle totem dyr!

Annonce