{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd kanin
  • #1   12. jan 2015 få ham lige gennemtjekket hos en dyrlæge, elleres er opfedning kaninpiller (afmålt) alt efter race og så godt hø, og en lille bid banan en gang om ugen

• Lea M
    Lea M Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Gnavere: 3 Svar: 5
    #2   12. jan 2015 Gav ham lidt fersken engang imellem:-)

• #3   12. jan 2015 Jeg stemmer også for dyrlægen, og så ellers et godt pillefoder afmålt dagligt, derudover frit adgang til godt hø, vand og eventuelle grøntsager.
    Det er svært at rådgive når der ikke er nogen informationer om kaninen mht. alder, hvor længe det har stået op osv.
    Men jeg synes klart du skal tage til dyrlægen og specielt få tjekket tænder.

• #4   12. jan 2015 Hvis han er tynd pga misrøgt.. Så gør det underværker med afmålt foder (dvs 20-30 gram dagligt hvis det er en DV)... Masser af hø og grøntsager (hvis den ikke er vant til grønt, så start stille og roligt ud så den ikke får tynd mave).

Hvis den bare får foder som normalt, masser af hø og grønt, så går der ikke længe før end at du kan se forbedringer smiley

Under alle omstændigheder ville jeg dog råde dig til at tage forbi en dyrlæge for at sikre at den ikke er syg, har noget med tænderne osv..

Den kan sidde "sjovt" fordi den er så tynd at det gør ondt på den at sidde på sine knogler.

Held og lykke med den smiley

Kommentér på:
Tynd kanin

Annonce