{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Starter praktik {{forumTopicSubject}}

Så starter jeg 4 ugers praktik fra i dag smiley
Skal være på Aalborg Dyrehospital.
Praktikken er med henblik på forhåbentligt at starte uddannelsen til veterinærsygeplejerske senere smiley

Nu hvor jeg endelig har fået en diagnose og er kommet i medicinsk behandling efter 13 års sygdom, skal jeg til at have fundet ud af, hvad jeg vil videre i mit liv, og veterinærsygeplejerske er min store drøm, så nu skal jeg ud og se de næste 4 uger om det er noget jeg kan klare.
Hvis jeg får læreplads og engang begynder uddannelse, så er der stor chance for, at min sygdom skal sættes som et handikap, og jeg derfor skal tage uddannelse på særlige vilkår, men det gør mig ikke ret meget, så længe jeg endelig kan få en uddannelse.

Jeg gik ude på Aalborg Dyrehospital en enkelt dag for 2 uger siden for at de lige kunne se mig an og vi kunne snakke om muligheden for de 4 ugers praktik, og shit, det var hårdt, men for dælen hvor var det også bare sjovt og lærerigt og hyggeligt smiley
Og selvom det ikke er min normale dyrlæge, men kun en dyrlæge jeg kommer hos i akuttilfælde kl lort om natten, så var der alligevel flere af dem, der kunne huske mig.
Så tror de næste 4 uger bliver super smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter praktik
Kommentér på:
Starter praktik

Annonce