683 visninger
|
Oprettet:
pålidelige Marsvine opdrætter (sjælland) {{forumTopicSubject}}
ja jeg er stadig på jagt efter 2 hun marsvine unger
men jeg syntes der er svært at finde de helt rigtige
jeg har kigger og snakket med Niffer.dk
men vil entelig gerne se dyrene før jeg køber så det ville være fedt hvis jeg kunne finde en opdrætter på sjælland
det skal helst være "normale glathåret" marsvin :0) er ikke sikker på hvad den rigtige betegnelse er :0)
men har i nogle hjemme sider i kan anbefale :0)
når ja og så vil jeg da også lige vise det bur jeg er igang med at bygge :0) glæder mig super meget til det bliver færdigt
Mvh Freja :0)
feb 2014
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 38
og hvis der så ud som der gjorde der
så er det ikke lige der jeg vil købe dyr fra :0)
men tak for svar :0)
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
http://marsvineklub.dk/kreds1.php
Og for resten af sjælland og øerne:
http://marsvineklub.dk/kreds2.php
Jeg har selv opdrættet Sweet Leaf med kæledyr, på vestegnen udenfor københavnstrup.
Jeg har selv i denne weekend besluttet at sælge en af min hununge fra december, da jeg hellere vil satse på hendes bror
Hun er glathåret chokolade med en gylden splat i nakken. Hendes mor er kæledyrschamp, og hendes far er racedyrschamp.
feb 2014
har du et billede eller link hvor jeg kan se hende :0)
og jeg vil da lige kigge men syntes bare mange af siderne der inde er inaktive
men ja det kan være mig der er lidt for hurtig til at bedømme :0)
apr 2010
Billedet er fra hun var helt lille... jeg skal have taget nye lisså snart vejret samarbejder
apr 2010
Lige pt. synes jeg dog ikke at der rent faktisk er så mange der har unger til salg.
feb 2014
hende kunne jeg godt være intetserret i
så vil da meget gerne se billeder :0)
og vil da også gerne se hende live
hvis du kunne være intetserret i at sælge hende til mig :0)
apr 2010
Og så kan vi lige tage resten når jeg har taget nye billeder. Hun er egentligt kun sat til salg, fordi jeg beholder broren, og det er ikke altid praktisk med pladsen og så beholde kuldsøskende.
feb 2014
nu du skriv at der mest sælges på FB
hvad skal jeg søge efter for at finde marsvin til salg der inde :0)
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
Super sød at snakke med, og så har hun nogle enormt lækre marsvin. Min Bounty er fra hende, og Bounty er self sund og rask, energisk, kan med alt, finder sig i (næsten) alt, og så er hun en smuksak!
(Bounty er satin chokolade)
http://www.gnavergalleri.dk/galleri/storbilledevisning/35820-marsvin_flames_bounty__satin_chokolade?n=10 (OBS - Billederne er en smule gamle :o) )
Evas mail er q84eva@hotmail.com
apr 2010
apr 2010
Jeg er en absolut modstander af folk der gør der, hehe.. synes der et ekstremt uoverskueligt at finde salgsdyrene, og så finde ud af om de overhovedet er ledige endnu. Men til mine formål, der er jeg så osse så kræsen mht indkøb, at jeg snakker direkte med de opdrættere hvor jeg ved at de har eller vil få noget som falder i min smag
Jeg har opdateret billederne på iCandy's side.
Der bliver lavet DMK-stambog på hende.. men hendes far har en titel mere, som ikke er blevet registreret i stambogsdatabasen endnu - så når det er på plads, så sender jeg blanketterne ind.
nov 2012
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 7 Emner: 48 Svar: 175
Jeg har os han til min chokolade/gyldne pige, men der går jo lige et par måneder inden der kommer grislinger og så yderlige 4 uger *S*
Jeg har også erfaring med at de seriøse opdrættere, bruger facebook til at sælge deres afkom.
apr 2010
Skal vi ikke hellere sige at nogen opdrættere brugere facebook... for du finder jo opdrætterene flere steder. Ordet seriøs er egentligt osse lidt drilsk, for indholdet af det er jo forskelligt alt efter ens egen opfattelse, hehe
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
feb 2014
Hun er altså bare fin
Hvis hun har et temperament som passer så må hun gerne komme her hjem og bo :0)
apr 2010
nov 2012
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 7 Emner: 48 Svar: 175
apr 2010
Hvad mener du helt specifikt med 'fuldt opdateret'?
For hvis der f.ex. ikke er sket noget i opdrættet i.. lad os sige 2 måneder.. hverken med kuld, salg el. lign... så er siden jo fuldt opdateret pr. etellerandet januar, fordi der ikke er sket noget nyt siden. Hvis sidste dato er for sådan 8 mdr eller længere siden... så er vi osse efter min mening ovre i at enten er opdrættet muligvis stoppet, folk har ikke haft tiden (ikke alle folk er lige 'hjemme' ved computeren til at få tingene til at gå hurtigt), eller de gider ikke fordi de får solgt deres dyr via andre medier end deres hjemmeside.
apr 2010
Så selvom man er god til at holde sin side opdateret, så den er svarende til hvad der sker i opdrættet lige nu, så er der folk der kigger forside.. og så hopper de direkte til kontaktformularen.
pålidelige Marsvine opdrætter (sjælland)