GG Fora Gruppe {{forumTopicSubject}}
- Hvis der kommer hate på denne gruppe, slettes den igen. Jeg ønsker ikke at skabe diskussioner eller skænderier -
Har oprettet denne gruppe, da jeg synes der er for mange dumme diskussioner her på forummet. Jeg synes desværre ikke der er nok admins og hjælpe admins til at tage hånd om det, og hvis der er flere end der ses, så er de for langsomme. Absolut ingen had til hjælpe-admins, I har selvfølgelig også et liv uden for GG, og dette er bestemt ikke rettet mod jer.
Mit ønske til denne gruppe er, at tage hånd om problemet (eller forsøge), da jeg ikke får noget ud af bare at sidde og pege fingre af andre. Jeg er selv ikke særlig aktiv på GG, da jeg ikke bryder mig om attituden. Jeg vil gerne opfodre folk til at give gruppen en chance - hvis det ikke fungerer, behøver den skam ikke blive brugt
Annoncer er også velkommen i gruppen, men der henvises til GG's Marked, der er nok flere der ser det dér.
Jeg gør også lige opmærksom på at GnaverGalleri IKKE er en del af denne gruppe som sådan, den er selvstændigt sat op af mig, og det er derfor jeg har valgt at kalde den GG Fora Gruppe, og ikke GnaverGalleri Fora Gruppe.
Hvis I synes det er en dårlig idé, må I meget gerne begrunde, og jeg ville blive glad for hvis det var konstruktivt og ikke negativ. (Evt. brug af smilies gør tit en sætning "gladere" for nogle mennesker.)
https://www.facebook.com/groups/1450405048527833/
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
personligt vil jeg ikke gøre brug af din gruppe da jeg er medlem af bla guleroden og kaninliv hvor jeg får mindst lige så meget hvis ikke mere ud af dem end en gruppe for gg
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er uoverskueligt og man kan ikke søge i gamle tråde, sådan som man kan på et forum (ok, den funktion er også virkelig elendig her inde, men den er her da).
Det er faktisk lidt sjov, at så meget foregår på skrift i dag, men hvis der ikke er smileyer med, så opfatter alt for mange det skrevne ord som negativt, som det første. Spøjst spøjst.
Et lille spørgsmål: Hvorfor har du valgt at kalde det Fora frem for Forum? Det ser lidt underligt ud, men jeg kan ikke helt greje om det er gramattisk korrekt eller ej
Jeg er med på at fora er flertalsformen af forum, jeg kan bare ikke afgøre om det er flere fora det omhandler, eller om det er et forum.
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 12 Gnavere: 6 Emner: 70 Svar: 360
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Jeg har flere grupper på facebook til marsvinene og er også hjælpeadmin i en om kaniner, simpelthen fordi meget aktivitet er flyttet fra fora til facebook, og seriøsiteten er (sørgeligt nok måske) højere på facebook end steder som GG.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Generel diskussion er jo bare en underkategori i forummet
Hver kategori er ikke et enkelt forum.
Von Fancy:
Nå, jeg synes så bestemt ikke at det er mere seriøst på FB. Faktisk er det i 9 ud af 10 grupper med dyr jeg har set på, lige så useriøst som det er her inde.
Men selvom man kan søge, synes jeg stadig at FB er meget mere rodet at finde rundt i, end et gammeldaws forum er, og for mig virker det ikke som en god søge funktion.
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Herinde på GG ender 9 ud af 10 diskussioner i en "min far er stærkere end din far"-mundhuggeri der ikke fører til noget som helst brugbart.. Det oplever jeg ikke i facebookgrupperne, nok primært fordi der kan admins selv bestemme hvor striks reglerne skal håndhæves og på hvilken måde.
- Men det kommer sikkert som sagt an på hvor man befinder sig henne.
Nej søgefunktionen der er absolut ikke optimal, det var kun en konstatering af at den fandtes i modsætning til hvad mange tror.
Jeg er enig i FB, og GG for den sags skyld, er langt mere rodet end et gammeldags forum - tiden har bare skiftet, så gammeldags fora er ikke så brugte længere desværre.
GG Fora Gruppe