{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Mod eller dumdristighed? (FSA) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg skal aflevere en opgave(essay) imorgen, jeg har faktisk lidt travlt, desværre smiley
Jeg var begyndt at lave på den i starten af sidste uge, men jeg blev desværre syg, så har ikke haft overskud til noget, heller ikke min opgave.
Nu skal den altså laves, selvom jeg er syg...

Men jeg mangler inspiration, mangler ikke at skrive så meget igen, men kan godt gøre den bedre, så det kunne være dejligt hvis i ville svare nogle af de her spørgsmål smiley

Hvad tænker i når i høre 'Mod eller dumdristighed' ?

Hvad tænker i når i høre 'mod' ?

Hvad tænker i når i høre 'dumdristighed' ?

Hvad er mod?

Hvad er dumdristighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mod eller dumdristighed? (FSA)
  • #1   5. dec 2013 1. Det får mih til at tænke på en novelle. Ikke nogen specifik novelle.

    2. En der tør gøre et eller andet, personen normalt ikke ville turde gøre.

    3. En der gør noget for at vise sig. Der kører f.eks. et program for tiden på Zulu med Mr. T der hedder Worlds Greatest Fools (så vidt jeg husker), og mange af personerne i det program er for mig dumdristige.

    4 og 5. Det vist lidt givet i de forrige spørgsmål, det er det i hvert fald for mig.
    Dumdristig er f.eks. en der lige skal vise sig, og lave et stunt på sin cykel. Eller en der vil gøre noget uden at tænke sig om først, så det bliver farligt.
    Mod mener jeg stadig er en der tør gøre noget, vedkommende ikke turde gøre før. For nogen er det at dykke med hajer, for andre er det at gå til lægen.


Kommentér på:
Mod eller dumdristighed? (FSA)

Annonce